Toon posts:

Exchange 2000 mailbox manager verwijderd niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil middels de mailbox manager de deleted items van een aantal medewerkers leeggooien. Doe ik wel vaker en gaat altijd goed, maar in dit geval vertikt de server het de berichten te verwijderen. Proces draait prima:

code:
1
2
3
4
5
6
The Microsoft Exchange Server Mailbox Manager has completed processing mailboxes
Started at: 2005-07-01 11:57:38
Stopped at: 2005-07-01 11:59:17
Mailboxes processed:    169
Messages that would be moved or deleted:    1756
Size of messages that would be moved or deleted:    943.65 MB

Mailbox management draait in een aparte policy en is hard op 1 store ingesteld. Een andere store mag namelijk nog niet aangepakt worden. Policy staat op delete immediately, deleted items groter dan 1 KB en 7 dgn of ouder.

Policy heb ik al opnieuw ingesteld, deze hotfix wil ik nog wel proberen maar ik geloof niet dat het relevant is: http://support.microsoft.com/?id=326397

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik kijk er een beetje over heen denk ik, maar waar concludeer je nou uit dat het niet werkt? :)

Verder - vragen over Exchange zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Ik zie het ook niet helemaal :)
Verder kan je beter de september rollup installeren want die is weer een stuk nieuwer dan de hotfix die je daar aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
Messages that would be deleted: ... Maar mooit niet deleten, geen foutmelding ook.

Verwijderd

Topicstarter
Kick?

Verwijderd

Zet diagnostics logging eens aan onder MSExchangeSA en dan Mailbox Management en probeer het dan nog eens om te zien of je meldingen krijgt.
Verder lijkt het mij een goed idee om toch de laatste rollup te installeren.
Pagina: 1