Toon posts:

Bluetooth blijft niet verbonden

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort een Dell Axim X50v en een Adapt Bluetooth GPS Receiver. Nu heb ik alles ingesteld. Alleen als ik een bluetooth verbinding maak blijft deze precies 2 minuten en 25 seconden open staan en dan valt de verbinding weg. :?

Gebeurt dit altijd als er enige tijd geen inactivity is? En is er geen manier om dit te omzeilen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik beantwoord mijn eigen bericht maar want ik ben erg stom geweest |:(

Natuurlijk sluit Bluetooth af na enige tijd inactivity. Zodra ik namelijk Tomtom Navigator gebruik blijft de zaak gewoon verbonden, aangezien er dan data heen en weer wordt verstuurd

stomstomstom

Maar goed... :)

Verwijderd

Dat zal wel bij jou de oplossing zijn, maar ik gebruik bluetooth om te bellen in de auto. Als ik even niet bel wordt de verbindingen verbroken. Nu open ik maar steeds even het adressenboek om de verbinding tot stand te houden.

Iemand een idee hoe de bluetooth verbinding tbv bellen in de auto niet vanzelf uitvalt?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling om dergelijke oude topics te schoppen om er je eigen vraag in te dumpen. Daarbij komt dat dit soort vragen niet meer in PMD thuishoren. Voor Bluetooth icm belkwesties moet je in TCM zijn.

Indien je daar besluit te posten verwachten we wel eerst wat meer inzet alvorens je je vraag post.

Dit topic is gesloten.