ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Zo niet, zou je natuurlijk in een policy het een en andere kunnen regelen
En welke OS gebruik je
ik herinnerde mij dit topic:
Software om bestanden maar tijdelijk leesbaar te maken *
Misschien dat je er wat mee kan
[ Voor 36% gewijzigd door Outerspace op 01-07-2005 13:09 ]
Wauw, een sig!
OS = Win2K
FS = FAT32
Heb overigens geen administrator rechten erop... NTFS-rechten op files kan ik ook niet gebruiken.
[ Voor 22% gewijzigd door ScuL op 01-07-2005 13:35 ]
I am rubber, you are glue
Verwijderd
Das toch niet zo moeilijk? Gewoon een ander account aanmaken.-ScuL- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:33:
Nee het is een PC in een netwerk-environment, dat is juist de reden dat ik FF wil afschermen. Als ik niet ben ingelogd moet er niemand anders zijn die bij mijn bookmarks en passwords etc kan komen.
OS = Win2K
FS = FAT32
Heb overigens geen administrator rechten erop... NTFS-rechten op files kan ik ook niet gebruiken.
Evengoed. De mogelijkheid dat het programma gestart kan worden door een ander bestaat, en dat moet nietFlydude schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:35:
Firefox werkt met profielen. Als je afgelogd bent (en FF is correct geïnstalleerd), kan er niemand _jouw_ FF opstarten.
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Heb inmiddels wel een programmatje gevonden dat heet EXE Password (oid).. daarmee kun je een PW op een willekeurige .exe file zetten. Dat wil ik wel proberen maar 't is shareware
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Je bookmarks en passwords zijn gewoon bestanden en als je bij jouw profieldirectory kan, dan kun je alsnog die bestanden kopiëren en vervolgens in een andere Firefox-installatie openen. Jij moet dus niet een programma zoeken waarmee je Firefox beschermd, maar een programma waarmee je de bewuste directory afschermt. Onder meer in NTFS zit dat al ingebakken in het FS...-ScuL- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:33:
Nee het is een PC in een netwerk-environment, dat is juist de reden dat ik FF wil afschermen. Als ik niet ben ingelogd moet er niemand anders zijn die bij mijn bookmarks en passwords etc kan komen.
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Omdat hun policy van kanten spoort en ik ook FF en andere nuttige tools kan installerenVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:26:
Hoe kan je trouwens een anti-opstart prog installeren als je geen Sys-rechten hebt???
installeer dan Virtual PC-ScuL- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:33:
[...]
Omdat hun policy van kanten spoort en ik ook FF en andere nuttige tools kan installeren
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
ik zou zosnel geen manier weten om dit onder FAT te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door The_Savage op 01-07-2005 16:42 ]
Op een P3-500?ThunderNet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:37:
[...]
installeer dan Virtual PCmet daarop windows met wachtwoord, en FF
Hehe nee diskettestation is wel geblokkeerdThe_Savage schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:41:
Heel stiekem al je bookmaks en wachtwoorden op een diskette zetten.
ik zou zosnel geen manier weten om dit onder FAT te doen.
Ik ga dat EXE password progsel wel 's proberen
[ Voor 25% gewijzigd door ScuL op 01-07-2005 16:46 ]
Verwijderd
Zo heb je op elke pc je eigen firefox en bookmarks enzo bij je.
Maar dan moet die P3 wel usb hebben