Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-11 19:01
Ik heb hier een HP ipaq 2210 waar eerst TomTom navigator 4 op stond. Deze heb ik geupgrade naar versie 5. Dit werkte een paar keer goed, maar als ik TomTom 5 nu op wil starten krijg ik de melding: "Failed to start". Het resetten van de PDA heeft geen zin. Door TomTom 5 opnieuw te installeren is hij werkend te krijgen. Dit had ik gedaan, en hij werkte weer een paar dagen, maar nu krijg ik dus weer die melding... Moet ik hem telkens opnieuw installeren, of is er nog een andere oplossing voor... Ik heb TomTom hierover al gemaild, maar een reactie laat nog op zich wachten.

Verwijderd

mijn ervaring is eerst verwijderen van het pakket, ook de achtergebleven files
en dan een nieuwe installatie uit te voeren..

mocht je je ipaq alleen voor tomtom gebruiken dan stel ik een factory reset voor en dan opnieuw installeren..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 11:39 ]

• Brammel
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:38:
mijn ervaring is eerst verwijderen van het pakket, ook de achtergebleven files
en dan een nieuwe installatie uit te voeren..

mocht je je ipaq alleen voor tomtom gebruiken dan stel ik een factory reset voor en dan opnieuw installeren..
Het hele pakket verwijderen heb ik ook al een keer gedaan, dus eerst alles verwijderen, dan TomTom 4 er op, en dan upgraden. Het hielp een paar dagen, maar nu wil hij weer niet starten. Een factory reset heb ik ook even aan gedacht, maar ik gebruik die pda voor veel meer dingen dan TomTom, dus dat wil ik eigenlijk niet doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brammel op 01-07-2005 12:05 ]

Verwijderd

ik snap niet helemaal waarom je eerst het oude pakket installeerd en dan versie 5 :?

begin eens schoon en installeer dan rechtstreeks versie 5

• Brammel
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:35:
ik snap niet helemaal waarom je eerst het oude pakket installeerd en dan versie 5 :?

begin eens schoon en installeer dan rechtstreeks versie 5
Het is een upgrade... Dus dan lijkt het me dat ik eerst versie 4 moet installeren. Ik installeer dan natuurlijk niet al die kaarten en zo, maar alleen het programma.

[ Voor 12% gewijzigd door Brammel op 06-07-2005 15:34 ]

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Dat is dus (waarschijnlijk) niet nodig. Het is meer een upgrade in de zin van "voor bestaande gebruikers kost het minder" :)

• Gabberhead
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Brammel schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:34:
[...]

Het is een upgrade... Dus dan lijkt het me dat ik eerst versie 4 moet installeren. Ik installeer dan natuurlijk niet al die kaarten en zo, maar alleen het programma.
Gek genoeg is dat dus wel zo. De kaarten van TT5 zijn wezenlijk anders dan die voor TT4. Dus ik zou wel alles opnieuw installeren, dat moet een stuk beter gaan.

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

• Brammel
Gabberhead schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:03:
[...]

Gek genoeg is dat dus wel zo. De kaarten van TT5 zijn wezenlijk anders dan die voor TT4. Dus ik zou wel alles opnieuw installeren, dat moet een stuk beter gaan.
Dus wel eerst alle TomTom 4 kaarten installeren? Lijkt me erg vreemd als dat zou moeten, want volgens mij maakt hij gewoon nieuwe kaarten aan als je dan TT5 installeerd, en laat hij de oude TT4 kaarten gewoon staan. De volgende keer dat hij opnieuw geinstalleerd moet worden door "failed to start" zal ik eerst alles er af gooien, en dan meteen TT5 er op proberen te zetten. Kijken of dat wat brengt.

• Gabberhead
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Nee, je -moet- dus niet eerst TT4 installeren. Alleen TT5 is voldoende. Ik reageerde op je opmerking "Dus dan lijkt het me dat ik eerst versie 4 moet installeren." :)

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

• Brammel
Gabberhead schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:45:
Nee, je -moet- dus niet eerst TT4 installeren. Alleen TT5 is voldoende. Ik reageerde op je opmerking "Dus dan lijkt het me dat ik eerst versie 4 moet installeren." :)
K, hij start nu weer niet op, dus ik ga het proberen!

Verwijderd

Brammel schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:57:
[...]

K, hij start nu weer niet op, dus ik ga het proberen!
Laat ook ff weten of het geluk is.... Anders heeft niemand (ik) er iets aan.
Pagina: 1