Toon posts:

iPod Ear-In geeft nauwelijks geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 713 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelope week van die iPod Ear-In oordopjes gekocht .
Toen ik ze op mijn iPod aansloot kwam er niet echt heel veel geuild uit. Hierna probeerde ik het maar eens op mijn pc. Om een beetje geluid te kunne krijgen had ik alle volumeregelaars op mijn PC en van mijn luidspreker helemaal open gezet. Nog niet echt veel te horen!
Daarna sloot ik mijn oude oordopjes op de iPod aan en daar werd ik zowat doof van.

Ik snap hier echt helemaal niets van. want er zit ook geen volumeregelaar op!

Heeft iemand zoiets eerder gehad?

Foto's van de oordopjes (want ik heb gemerkt dat er nog een versie is)

Afbeeldingslocatie: http://deepstore.ru/images/MP3players/iPodInEarHeadphones.gif Afbeeldingslocatie: http://www.inwarehouse.se/Images/bilder_produkt/e673023.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 10:22
Ik vind ze zelf ook erg slecht en weinig geluid geven en echt weinig bass geluid.
Heb trouwens meerdere in-ears geprobeerd, aangezien ik ze verkoop, meeste mensen
brengen ze ook terug, het geld wat je ervoor neerlegd kan je veel betere voor kopen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Turismo schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:52:
Ik vind ze zelf ook erg slecht en weinig geluid geven en echt weinig bass geluid.
Heb trouwens meerdere in-ears geprobeerd, aangezien ik ze verkoop, meeste mensen
brengen ze ook terug, het geld wat je ervoor neerlegd kan je veel betere voor kopen.
Ga ze dan maar eens verkopen, en dan koop ik een goede oordopjes/koptelefoon!
Maar bedankt iniedergeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zijn ze niet gewoon defect, en moet je gewoon ff garantie claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:23:
Zijn ze niet gewoon defect, en moet je gewoon ff garantie claimen?
Er komt geluid uit, dus niet defect denk ik!
en de kassabon kwijt, dus garantie heb ik niet lijkt me...

Op marktplaats.nl zijn best veel mensen die de Ipod Ear-In verkopen, dus ik denk dat zij datzelfde probleem zullen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadat ik over de orginele apple ipod koptelefoon heen gefietst heb, kocht ik de in-ear.
de kwaliteit stelde me echt heel erg teleur.

slechte reclame als je iemand even met je ipod laat spelen..
ik heb nu sennheiser en dat bevalt een heel stuk beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [APL]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Maarre, je hebt ze wel goed in gedaan? Ik heb andere in-ears en dacht in het begin ook dat er weinig bas inzat enzo. "Oplossing": aanduwen die dingen, het voelt in het begin heel raar maar je moet ze er dus echt diep induwen :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
idd, ik heb ze ook en ben er juist erg tevreden over.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
leokennis schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:14:
Maarre, je hebt ze wel goed in gedaan? Ik heb andere in-ears en dacht in het begin ook dat er weinig bas inzat enzo. "Oplossing": aanduwen die dingen, het voelt in het begin heel raar maar je moet ze er dus echt diep induwen :)
Klopt, had ik ook. Maar als je ze dan aandrukt komt er toch wel heerlijk geluid uit. Dus TS gewoon iets aandrukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 21:30

ratz

Gadgetgeek

Turismo schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:52:
Heb zelf de Apple In-ear headphones, de originele iPod headphones en de Sony MDR-EX71 in-ear headphones.

Het probleem met de Apple In-ear headphones is de pasvorm: je moet ze echt stevig aanduwen, anders klinkt het geluid (met name de bass) voor geen meter. Een tip is nog om de siliconen rubbertjes 180 grade met de klok mee te draaien. Dan passen ze niet meet geheel over het oorstukje (je ziet een stukje metaal bloot aan de bovenkant), maar ze zitten veel beter (en vallen er minder snel uit)!

Vanwege de problemen met de pasvorm heb ik ook de veelgenoemde Sony MDR-EX-71 (wit, geimporteerd) aangeschaft. Deze zitten beter in je oor, maar het geluid is minder dan bij de goed aangedrukte Apple In-Ear headphones (wat me eerlijk gezegd verbaasde). Met name de bass klink bij goedzittende Apple In-Ears beter en de hoge tonen zuiverder.

In de praktijk gebruik ik meestal de Sony headphones, omdat het een tijdje duurt voordat ik de Apple In-ear headphones goed aangedrukt heb.

[ Voor 0% gewijzigd door ratz op 06-07-2005 23:56 . Reden: Oja, het volume kan ca 20% zachter met uiteindelijk zelfde geluidsniveau bij goedzittende Apple In-Ear headphones tov de Sony en originele iPod headphones. ]

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de in ears ook gekocht een tijdje terug. Ze doen het best goed inderdaad als je ze goed in je oor drukt alleen ik voel me dan heel erg afgesloten van de buitenwereld. soms niet fijn. Maar koptelefoons zijn altijd gekut. ik heb er namelijk nog 3, de gewone ipod oortjes, een sony die je zo achter je oren doet, en een sony mdr v700, die grote dj koptelefoon. die laatste heb ik laatst maar gekocht en nou wissel ik lekker af met waar ik zin in heb ze klinken allemaal oke, maar de dure sony is 't beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Het is even wennen, dat zeker maar de in-Ear's van Apple bevallen me zeer goed.

Het is even spelen met de juiste afmeting opzetrubbertjes (is dat een woord?) maar als je ze dan goed in je oor drukt. Wat helpt is de bovenkant van je oorschelp met één hand pakken, die iets omhoog trekken, en dan met de andere hand het dopje erin stoppen.

Ben er bijzonder blij mee, kan niet eens de normale dopjes meer in doen, die zitten voor geen meter en vallen er snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht bij mijn ipod mini ook de apple in-ear earphones. Het geluid viel mij niet tegen, maar ze bleven uit mijn oor vallen, zeker als ik wandelde/fietste. Hardlopen ging al helemaal niet. Ik heb nu mdr ex81 van sony (in het wit uit japan). Deze zijn ook in ear en hebben een speciaal clipje voor om je oor heen. Hardlopen gaat nu redelijk. Het geluid is ongeveer te vergelijken (heb ze helaas niet naast elkaar kunnen leggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:58:
[...]

Er komt geluid uit, dus niet defect denk ik!
en de kassabon kwijt, dus garantie heb ik niet lijkt me...

Op marktplaats.nl zijn best veel mensen die de Ipod Ear-In verkopen, dus ik denk dat zij datzelfde probleem zullen hebben...
Als je orginele verpakking hebt, lukt het vrijwel altijd nog wel om ze om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Ik heb ze ook en ben er erg tevreden over. Enige nadeel is dat ze niet echt stabiel in de opor blijven zitten, maar dat kan ook aan m'n oorschelp zelf liggen natuurlijk.

Als ik de volume vol open zet, heb ik ze iig niet in m'n oor, dat is echt té hard. Maar wellicht ben jij wat meer gewend, of zijn je oren reeds op =]
Ze gaan bij mij dus hard genoeg om pijn te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem en ik heb iLinkPod gedownload om de EU Volume Limit uit te schakelen.
Dan geven ze al meer geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
ik heb ze ook en ben er gewoon tevreden mee hoor. Waarschijnlijk duw je ze niet ver genoeg in je oor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook in - ears het lijkt eerst heel kut weinig geluid, je moet ze gewoon vol erin raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 16:38

Len

Leeg

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:15:
ik heb ook in - ears het lijkt eerst heel kut weinig geluid, je moet ze gewoon vol erin raggen.
Ze heten inderdaad niet voor nix in ear.. ;)

Als ze goed zitten vallen ze er dus ook niet zomaar uit (wat ik hierboven ergens las), en je oorschelp heeft niet veel te maken qua pasvorm voor een in-ear, je gehoorgang wel dus :o

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
^^ daarom krijg je de 'dopjes' in 3 verschillende maten. Is dus even proberen :)

Verwijderd

Kan iemand me vertellen HOE die dingen in godsnaam goed in je gehoorgang komen te zitten? Ik ben echt te hard aan het pielen geweest met de S, M én L dopjes, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om ze goed erin te krijgen zodat ze blijven zitten. Bovendien lijkt het me ook niet goed dat als ze erin zitten (voor een paar seconden), de pootjes van de koptelefoon een beetje "uitsteken" in plaats van dat ze netjes langs m'n hoofd lopen...

Please help! ;-)

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 16:18

Cybje

First Post!

Ik heb ook In-Ear dopjes gehad en het makkelijkst kreeg ik ze er altijd in door mijn oorgang iets proberen uit te rekken tijdens het inbrengen. Dus iets aan het deel net boven je oorlel trekken ofzo. Dan blijft de vraag natuurlijk of ze blijven zitten :)

Wat ruist er door het struikgewas

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
De oordopjes stevig aanduwen in je oren. Dan draai je de oordopjes een kwart naar achteren. Op deze manier blijven de oordopje - iig bij mij - heel goed zitten.

Het vergt wat oefening, maar het is het resultaat is het wel waard :Y)
Pagina: 1