kan frimware van mijn hp 9110i niet updaten suggesties??

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:50

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
Telkens als ik de firmware van mijn hp cd recorder up wil daten naar revisie c loopt me complete pc vast ik heb al meerdere dingen geprobeerd. Maare niks werkt iemand misschien een ide hoe ik het moet doen of geef dit aa dat me drive niet goed is??
plz help
greetz pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

ja
verkopen die kanker hp nu het nog kan!
HP SUX

Verwijderd

hey vaagheid, als je niks interessants te vertellen heb hou dan gewoon je bek dicht. Die hp is exact dezelfde brander als een plextor 8/4/32/ide voor de hp afzeikerds onder ons

Nou to the point:

Heb je dma uitstaan?
heb je zoveel mogelijk programma's afgesloten voor het opstarten van de firmware dinges

en als laatst klinkt misschien stom maar zit er geen cd in?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Waar komt toch dat idee vandaan dat HP hetzelfde is als plextor?

hp=sony
plextor=sanyo

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16
inderdaad. check ff je DMA en dat soort instellingen. Die zorgen er meestal voor dit soort ongein. En mijn persoonlijke ervaring is dat HP stukken minder problemen opleverd als plextor(de ide versie dan).

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik kon het alleen updaten als je als ik alles vanaf de Easy CD Creator CD installeerde en dus niet alleen Easy CD Creator zelf. Dus gwoon de setup draaien in de root van de CD en niet in \English\EasyCDCreator\disk1 bijvoorbeeld.
Overigens merk ik niets van de update...

[Off-Topic]
Weet iemand waarom ik met Nero maar op 4x kan schrijven onder 2k?
[/Off-Topic]

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
Owk ff verdere uitleg.
1. HP sucked niet want het is top brandertje zelfs alles metclone wordt ondersteund.
2.Ja ik had alles afgesloten alleenexplorer draait nog en zonder dat geen windows.
3.Ik heb alles geinstalleerd vanaf de instal cd van hp met alles aan dus ik heb upgedate enz enz. Alleen heb ik direct cd uit me opstart balk gehaald omdat ik dat niet nodig vind is dat het misschien??
4.Er zit geen cd in heb ik expres op gelet.
Ik snap er niks van vanaf ik zeg ga maar beginnen met firmware slaat me systeem compleet vast ik heb amd athlon met asus k7m
en via gedoe en dma staat aan niet udma maar gewoon dma zou die uimoeten??
plz help

greetz pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ik vind het nummer een beetje vreemd
meestal zijn het dezelfde nummers als de sony versie en de mijne heeft flash letter n
sony crx140e is dezelfde als die van jou.
Even nog eens controleren of je niet aan het flashen bent met een oude versie ofzo

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

Kan die vaagheid niet voor eens en voor altijd gebanned worden van got?
Ik bedoel enigste wat ie altijd schreeuwt is, hp sucks
iedere dag staat er weer een post van hem met hp sucks. losen die loser!
En niet omdat ik eventueel pro hp zou zijn ofzo. Plextor is ook fantastisch. Maar wat doet zo'n gast hier?

Verwijderd

DMA moet zeker UIT!

• SJR
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Dat je DirectCD niet hebt kan het niet aan liggen. Dat gebruik ik zelf ook nooit.
Als laatste suggestie heb ik om 'm ff in een andere compu te zetten en 'm daar te updaten.

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
Nou het is gelukt de oplossing was inderdaad dma uit te zetten.
Thanx all want ik was er zelf niet opgekomen.

greetz pala

• Cyberdeck

Cyberdeck

bizar

vreemd ik heb dezelfde drive maar dan die van sony wel met dma aan geflashed, en m'n vorige hp idem dito. Nooit problemen gehad met dma aan..
strange

• The Cat
  • Laatst online: 23-07 10:32
Ik hem hem vorige week nog naar de c firmware geflashed met DMA aangevinkt. Kan het de AMD busmaster drivers misschien zijn waar hij door over zijn nek gaat.

Verwijderd

Ik heb zelfs problemen (hp8100i) als DMA uit staat!
Trouwens, je kunt beter meteen Sony Drivers installeren voor die brander, ze zijn hetzelfde, en de HP drivers geven nogal eens wat problemen met 80minuten CDs, de sony drivers zijn zoiezo beter...
Pagina: 1