Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

opmaak Horizontal Rule past niet bij GoT-stijl

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een beetje mierenneuken, maar de horizontale lijn zie ik steeds meer opduiken wat op zich geen probleem is maar ik vind hem totaal niet bij de rest van de layout passen.

Dit ding dus:

Ik vind het persoonlijk veel beter om de '3D-look' eruit te halen en er bijv een 1px lijn van te maken, suggestie :)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Move LA->BUG.

Maar ik ben het niet met je eens, die 1px lijn is ook niet mooi in de GoT stijl. Ik vind de HR wel goed in de stijl passen, maar dat komt misschien omdat ik hem al zo lang gewend ben.

Edit: jij ook :X Jij zit hier langer meer dan ik :P

[ Voor 20% gewijzigd door Peedy op 01-07-2005 10:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te twijfelen, had het idee dat het hier moest omdat het niets met React had te maken (toch?).
Maar ik ben het niet met je eens, die 1px lijn is ook niet mooi in de GoT stijl. Ik vind de HR wel goed in de stijl passen, maar dat komt misschien omdat ik hem al zo lang gewend ben.
niet met je eens, ook niet mooi, wel goed passen > wat bedoel je nou :?

Ik denk overigens dat de lijn boven de signatures een goed voorbeeld is voor wat ik bedoel :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 10:28 ]

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:26:
[...]

Ik zat te twijfelen, had het idee dat het hier moest omdat het niets met React had te maken (toch?).
Het zit in het forum, dus hoort het bij React en consorten.
Ik denk overigens dat de lijn boven de signatures een goed voorbeeld is voor wat ik bedoel :)
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, maar ik vind die eigenlijk té dun. Niet echt handig om dingen af te bakenen, aangezien je er dan snel overheen kijkt.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Bij de silver skin mag het best wel 1px solid black zijn, aangezien dat wel past bij het uiterlijk. Maar goed, daar mag Crisp over oordelen :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated