• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:59
Hi all

Eerst even dit:
Een bijzondere expositie op een bijzondere locatie. Zo omschrijven kunstenaars Margriet van Delft en Christ School hun tentoonstelling 'Boven op de werkelijkheid' in de KPN-zendmast in De Mortel. Vanaf zondag 26 juni zijn de schilderijen van het tweetal een paar weekenden lang te zien op 15 van de 22 verdiepingen tellende toren.
In overleg met de brandweer en KPN zelf zijn er voor een bezoekje aan de toren wel strikte regels opgesteld. Zo mogen er niet teveel mensen tegelijk naar binnen en is er altijd een vrijwilliger van KPN aanwezig.

Naam mijn mening zijn er nog 2 andere KPN torens die hier aan mee deden (dacht ik) maar er is vrijwel niets te vinden op internet hierover.

Het is zeker de moeite waard, dit weekend is hij weer open, een trip omhoog kost je 3euro en deze gaat om het half uur omhoog. Mij kan je der zondag vinden voor wat plaatjes van het uitzicht ;)

Ik heb eerder deze week een plaatje geschoten van deze toren:
Afbeeldingslocatie: http://groenelimonade.nl/fotografie.groenelimonade.nl/fotos/kpn1.jpg
100 meter hoge KPN toren

Lokatie:
Ik dacht dat het de Hemelsbleekweg aan de bakelseweg was. Je ziet het vanzelf ;)