Ik heb een klein probleempje ... terwijl ik lekker aan het tekenen ben op mijn duron (L1 Bruggekus) ... zag ik nog overgebleven koeltroep zo'n plakkerke van de cooler (standaard ja) .... hoe krijg ik dat weg ? ... Alcohol ? ... is 70% genoeg ?
Verwijderd
ben jij het proefkonijnOp vrijdag 12 januari 2001 22:55 schreef speedfrag het volgende:
probeer het een met je tong
Verwijderd
Ik gebruik wasbenzine en een doekie wat niet al te veel pluist of gewoon keukenrol
Gaat best.
Gaat best.
Verwijderd
Speedfrag , heb jij een obsessie met zelfmoord&proc-moord ofzo ??? laat je eens opnemen in een insteling man !
Verwijderd
Wees alleen wat voorzichtig met die zwarte rubberen voetjes.. rubber houdt niet van wasbenzine.
Ik heb me cpu al zeker zes keer schoongemaakt met wasbenzine er gebeurt dus niet gauw wat mee...
Ik heb me cpu al zeker zes keer schoongemaakt met wasbenzine er gebeurt dus niet gauw wat mee...
uhm gewoon doekje vochtig maken en erover wrijven
werkte hier perfect
werkte hier perfect
Verwijderd
JESUS je HAD beter spiritus kunnen gebruiken maar ja..... of neem dat ding mee onder de douche....
Nou Nou hij word met burn in software van sisoft sanda minder warm draait op een hogere snelheid .... het is dus helemaal toppie .....
Pagina: 1