Sinds een week heb ik digitale TV van KPN en ik moet zeggen dat het goed bevalt. Naast dat het een stuk goedkoper (en betrouwbaarder) is dan UPC is de beeldkwaliteit prima. Overigens hoop ik er maar een jaar gebruik van te maken tot dat we met de flat besluiten om een schotel op het dak te plaatsen.
Maar nu heb ik toch nog een vraag:
Ik heb mijn twin tuner van Samsung met een optische kabel aangesloten op mijn versterker en de tuner ingesteld dat er over de optische kabel een AC3 signaal naar buiten moet komen. Echter zie ik op mijn versterker alleen maar een stereo kanaal binnen komen (alleen de voorste speakers worden gebruikt). Overigens heb ik een Pioneer HC-71 home cinema set.
Zend KPN geen dolby uit?
Kan mijn HC-71 het niet aan?
Heb ik het gewoon allemaal niet goed begrepen?
Maar nu heb ik toch nog een vraag:
Ik heb mijn twin tuner van Samsung met een optische kabel aangesloten op mijn versterker en de tuner ingesteld dat er over de optische kabel een AC3 signaal naar buiten moet komen. Echter zie ik op mijn versterker alleen maar een stereo kanaal binnen komen (alleen de voorste speakers worden gebruikt). Overigens heb ik een Pioneer HC-71 home cinema set.
Zend KPN geen dolby uit?
Kan mijn HC-71 het niet aan?
Heb ik het gewoon allemaal niet goed begrepen?