Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chieftec DG-01

Pagina: 1
Acties:

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:36
Ik sta op het punt om een nieuwe pc te kopen en daar wil ik deze Chieftec kast om heen hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.de/images/big/DG-01B-D-U.jpg

Alleen nou is de maximale hoogte die ik kan hebben is 465 mm. Op de Chieftec site staat dat de DG-01B-D-U kast 460 mm hoog is. Weet iemand of dit inclusief of exclusief de voetjes is?

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 15:37

ripperke

w00t!

als je de chieftec site mag geloven is dat met voetjes inbegrepen, als het niet is inbegrepen staat het er namelijk bij, kijk bv eens naar de mesh serie

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 01:59

NBK

Weercam-Avatar

Net ff gemeten. Het is inclusief voetjes :)

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Daar ben ik niet zozeker van ripperke. THG heeft bijvoorbeeld volgende specs voor vergelijkbare case: http://www6.tomshardware....30428/case_review-21.html.

Die 180 mm breedte lijkt me de verhoudingen in acht nemend dus exclusief die voetjes. Je kan dus niet klakkeloos aanemen dat ze met de hoogte daar wel rekening mee hebben gehouden.

Wacht dus even tot iemand met eenzelfde case het opgemeten heeft of wees bereid een schroevedraaier te pakken en de voetjes eraf te halen. Als je er toch niet mee gaat schuiven, omdat je 'm ergens in zet boeit dat niet. Eventueel kan je dan nog een stukje folie eronder leggen, dan voorkom je ook beschadigingen en heb je geen voetjes nodig.

edit: hoeft dus al niet meer :P

[ Voor 3% gewijzigd door sdomburg op 01-07-2005 01:03 ]

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 15:37

ripperke

w00t!

sdomburg schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 01:03:

Die 180 mm breedte lijkt me de verhoudingen in acht nemend dus exclusief die voetjes. Je kan dus niet klakkeloos aanemen dat ze met de hoogte daar wel rekening mee hebben gehouden.
Staat er ook expliciet bij (op de chieftec site) dat het enkel over de hoogte gaat })

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

Verwijderd

Het is wel degelijk inclusief de voetjes :)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

sdomburg schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 01:03:
Daar ben ik niet zozeker van ripperke. THG heeft bijvoorbeeld volgende specs voor vergelijkbare case: http://www6.tomshardware....30428/case_review-21.html.

Wacht dus even tot iemand met eenzelfde case het opgemeten heeft of wees bereid een schroevedraaier te pakken en de voetjes eraf te halen. Als je er toch niet mee gaat schuiven, omdat je 'm ergens in zet boeit dat niet. Eventueel kan je dan nog een stukje folie eronder leggen, dan voorkom je ook beschadigingen en heb je geen voetjes nodig.

edit: hoeft dus al niet meer :P
eeu we hebben het over de hoogte :P

en oja, dit is Casemodding & Elektronica

als het niet past, gewoon de dremel erin >:) :9

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Wutroe
Gelukkig dat het inclusief de voetjes is, dan past ie op de uitgekozen plek :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
noksiejus schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:17:
[...]

eeu we hebben het over de hoogte :P

en oja, dit is Casemodding & Elektronica

als het niet past, gewoon de dremel erin >:) :9
Als je leest zie je dat ik de breedte van de kast met voetjes vergelijk met de breedte van de kast, omdat die nogal verschillen en er een goede schatting van te maken is. Die 18 cm wat die kast breed is, is dus naar alle waarschijnlijkheid exclusief voetjes. Het is daarom niet zomaar aan te nemen dat bij de hoogte wel de voetjes zijn meegenomen.

Dat staat letterlijk in dat stukje tekst, beetje beter lezen voortaan ;)

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
En anders haal je de voetjes er af? :+

• Wutroe
Voetjes gaan er ook af, maar als ie zonder de voetjes 460 mm is, wordt het alsnog heel erg krap.
Pagina: 1