Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Laatste poster ALT tekst bij link naar laatste post?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Hey,

Ik klik nogal vaak op de tijd als ik een topic wil openen (bijvoorbeeld in Bookmarks/Posthistory/AT) zodat ik direct bij de laatste post ben. Omdat ik niet bij elk topic waar ik in reageer bijhoud hoeveel posts dat topic dan heeft, hou ik mijn muis even boven de topic title, zodat ik zie van wie het laatste bericht afkomstig is. Deze constructie vind ik echter een beetje raar, aangezien je op de datum/tijd moet klikken om naar deze reactie te gaan. Ik zou het handiger vinden als deze alt tekst (ook) onder de link naar laatste post kwam te staan... hoe denken jullie hier over?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Da's geen alt text maar een title attribuut. Het alt attribuut is toepasbaar op plaatjes en wordt getoond als het plaatje zelf niet te zien is.

Anyway. Er was een tijd dat jouw voorstel ook daadwerkelijk geimplementeerd was. Echter vond de meerderheid van de gebruikers (waaronder ikzelf) dat het andersom fijner was. Dit omdat dat altijd zo geweest is, op die twee dagen ofzo dus na.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 11:20

Glabbeek

Dat dus.

Dat is ooit zo gedaan, maar weer teruggedraaid omdat iedereen verwachtte dat die informatie onder de titel stond, zoals vroeger. Zie dit topic: [rml][ TPL] topic-mouseover teksten verplaatst[/rml]

En zo is het maar net.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Darn 8)7
Dan een idee om iets dergelijks in de Voorkeuren op te nemen?

title ipv alt... is ook zo... sorry :) Als een modje dit even wil aanpassen in title.. :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dat zijn wel erg kleine dingetjes en daar worden de Voorkeuren wel erg uitgebreid en daardoor onoverzichtelijk van. Ik pleit daarom ook voor een 'geavanceerde instellingen' feature voor de echte tweakers die zelfs het forum willen tweaken :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, het is al eens gedaan, en mensen vonden het niet handig, dus weinig kan dat we het nu wel gaan implementeren, en als voorkeur, tsja.. Dat is al zo'n ongelovelijke lijst. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.