Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

advies haalbaarheid

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hellow tweakers en andere sleutelaars,
ik ben een plannetje aan het smeden voor een intensieve case-mod maar graag zou ik wat advies en dergelijken van mensen met iets meer ervaring krijgen.

het plan:
geheel zelfgemaakte plexi case, plat (oldskool) met een baterij fans voor en achter. voor de rest wil ik proberen het moederbord boven te monteren (bereikbaar en show) en de rest "upside-down" (bereikbaar)
alle ideen en tips welkom, alvast bedankt

Trip

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Mischien een idee om eens te proberen een paint impressie te maken? Ik kan je niet echt helemaal volgen om eerlijk te zijn...
(groeten hoeft btw niet onder je post ;) )
edit: welcome@GoT :*)

[ Voor 22% gewijzigd door MYST op 30-06-2005 23:29 ]

Verwijderd

Ik kan je ook niet volgen, wil je nu een soort HTPC kast maken en dan het moederbord aan de bovenkant?? Dit lijkt me juist onpractisch omdat dan al je onderdelen hangen en dit is weer lastig te monteren 8)7

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zoals de reakties boven me, begrijp ik ook niet helemaal wat je bedoeling is. Plexieglas is uitstekend te bewerken en er zijn ook diverse selfmade plexie kasten op het net te vinden. Geef even een schets van wat je wilt gaan maken en vertel even wat je nu precies je vraag is.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-11 22:14
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:36:
Ik kan je ook niet volgen, wil je nu een soort HTPC kast maken en dan het moederbord aan de bovenkant?? Dit lijkt me juist onpractisch omdat dan al je onderdelen hangen en dit is weer lastig te monteren 8)7
kaarten naar boven dus. 8)7 :/

Verwijderd

Topicstarter
sorry duurde ff, de server waar ik normaal mn troep op mag gooien ligt plat en de man met de passwds is pas volgende week terug van vakantie.... maar als nog een plaatje van mijn ideeAfbeeldingslocatie: http://trip190.tripod.com/bla/ideetje_pctje.bmp is een beetje proffesorisch vooraanzicht

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Eh jah ?

Wat is exact het probleem ? Dit is heel goed te maken hoor :) Maar als ik jou was zou ik eerst even het een en ander doorlezen (en dan bedoel ik andere zelfgebouwde cases) Op GoT vind je er meer dan genoeg lijkt me ? Ben er zelf ook met eentje bezig, zie sig :+

Maar dit is heel goed te doen, maak alleen eerst van te voren hele duidelijk schetsen en tekeningen met maten enzo, daar zul je later waarschijnlijk heel blij om wezen :)

btw, probeer eens de [img]en de[/img] tag ;) werkt beter, ook gelieve geen bmp's aangezien hun formidable grootte ;)

[ Voor 14% gewijzigd door GeforceDDQ op 01-07-2005 00:19 ]

301SQN

Verwijderd

Topicstarter
sorry van de bmp, werk normaal niet met windows mr heb ff geen keus, mr de vraag was eigenlijk (ik zie nu zelf ook dat dat niet echt duidlijk was) of er nog dingen zijn waar je als beginnende modder op moet letten

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, maar ik kan dit geen goed topic vinden. Je zegt dat je bezig bent met een mod, en da's basically alles. Als je advies over een bepaald probleem wilt, kan je daar een topic over starten, maar als je inspiratie of aandachtspuntjes wilt hebben, kan je beter CiPs (Casemod in Progress, doe maar een search op [CiP]) van soortgelijke mods doorlezen. Als je al een eindje bent en goede plannen hebt, kan je een CiP openen, maar daar moet je wat verder mee zijn dan je nu bent.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.