Ik zie net tot mijn verbazing dat (als je Forum centreren aan heb staan in je Voorkeuren) het afgeronde hoekje linksonderin van de 'tabel' (dus waar de drop down menu Selecteer forum staat) niet overeen komt met het afgeronde hoekjes rechtsonderin. Ik gebruik Opera 8.01 trouwens.
Ghehe, klopt ja.. Kan echter natuurlijk ook bewust gedaan zijn.
Zal wel bewust zijn gedaan. Het linkerhoekje is namelijk even "groot" als het rechterhoekje + het "middelste" hoekje
Is niet browserafhankelijk hoor 
Het is waarschijnlijk bewust zo gedaan, gezien de selecteer forum... tekstbox ietswat doorloopt.
Het is waarschijnlijk bewust zo gedaan, gezien de selecteer forum... tekstbox ietswat doorloopt.
Naja, ik vind het als designer zijnde niet mooi
Okay geen bug ofzo..scheelt weer
Zie ook de "Post Reply" en "New Topic"-knoppen die boven en onder de berichtenlijst staan. Die zijn op een vergelijkbare manier vormgegeven, en dus is het volgens mij inderdaad gewoon by design. En het is niet echt storend, IMHO.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik vind ontwerpers die naar zichzelf refereren als designer prutsers
Verwijderd
Dit hoort imo zo, en klopt ook.
Als je kijkt naar het totale hoogteverschil wat het hoekje rechtsonder en het hoekje onder de dropdown samen hebben, kom je op hetzelfde hoogteverschil uit als het hoekje linksonder.
Als je kijkt naar het totale hoogteverschil wat het hoekje rechtsonder en het hoekje onder de dropdown samen hebben, kom je op hetzelfde hoogteverschil uit als het hoekje linksonder.
offtopic:
ontwerper, designer, potato, potato
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 22:29 ]
Ah! InderdaadVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:29:
Dit hoort imo zo, en klopt ook.
offtopic:
offtopic:
tomato, tomato bedoel je?
(Potato kun je alleen uitspreken als pooteetoo, niet als pootaatoo.
)
tomato, tomato bedoel je?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
-NMe- schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:36:
[...]
offtopic:
tomato, tomato bedoel je?(Potato kun je alleen uitspreken als pooteetoo, niet als pootaatoo.
)
offtopic:
"Potato, potato" (spreek dus uit poteeto, potaato) is volgens mij een common Amerikaanse uitdrukking wat je zegt als iemand je verbetert terwijl het toch hetzelfde betekent (ofzoiets). Weet zeker dat ik het ooit Phoebe in Friends heb horen zeggen maar dat is dat weer een slecht voorbeeld aangezien die wel meer rare dingen zegt
"Potato, potato" (spreek dus uit poteeto, potaato) is volgens mij een common Amerikaanse uitdrukking wat je zegt als iemand je verbetert terwijl het toch hetzelfde betekent (ofzoiets). Weet zeker dat ik het ooit Phoebe in Friends heb horen zeggen maar dat is dat weer een slecht voorbeeld aangezien die wel meer rare dingen zegt
Da's by design; rechtsreeks overgenomen vanuit de PSD's. Geen bug dus...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()