Ok, ik heb een Dell Dimension 8300. Ik heb daar een Radeon 9800pro in zitten. Nou is het zo dat ik al zodra ik de computer opstart (du nog voor het laden van de drivers) heel veel rare dingen in m'n beeld heb zitten. Dit variert van blokjes tot allerlei pixels. Ook als de computer volledig heb opgestart heb ik dit probleem. Zodra ik ook maar een 3D spel opstart wordt het alleen maar erger. Ik heb ook al een andere monitor en kabel geprobeerd en een verschillende aansluiting (zowel normaal als DVI).
Nou heb ik gewoon het idee dat m'n kaart het gewoon begeven heeft en dat ik Dell gewoon moet bellen voor m'n garantie en dus een vervangende kaart.
Als ik de kast open zie ik niets abnormaals aan de kaart en de koeler doet het gewoon, hoewel ik wel vind dat de andere kaarten niet direct naast de videokaart geplaatst had moeten zijn. Er is dus niet zoveel ruimte geweest voor koeling.
Nou heb ik gewoon het idee dat m'n kaart het gewoon begeven heeft en dat ik Dell gewoon moet bellen voor m'n garantie en dus een vervangende kaart.
Als ik de kast open zie ik niets abnormaals aan de kaart en de koeler doet het gewoon, hoewel ik wel vind dat de andere kaarten niet direct naast de videokaart geplaatst had moeten zijn. Er is dus niet zoveel ruimte geweest voor koeling.