Ik heb iets erg vaags op dit moment. Ik ben bezig met een simpel 'profiel aanpassen' formuliertje en daarin moet 1 text input staan welke read only is (de waarde email valt niet aan te passen).
In mijn $user->email zit ook echt het goede email adres bv 'wim@depl0y.com', maar aangezien ik ergens op mijn site ook een login formulier heb, welke ook het email adres 'wim@blah.com' gebruikt, krijg ik nu de hele tijd in mijn 'email' input-veld de text 'wim@blah.com' te staan. Het ID van de verschillende FORM's is over anders. Dit had ik al geprobeerd te veranderen.
Als ik HEEEEL snel F5 op de pagina, zie ik dat er eerst wim@depl0y.com komt te staan en daarna wordt dat gelijk vervangen (door firefox gok ik, want in IE heb ik het nog niet kunnen constateren) door wim@blah.com. Is dit te voorkomen ?
code:
Nu is dit een erg uitgekleede versie van mijn code, maar je snapt het wel.1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <FORM ID="profile_edit" METHOD="POST">
Jouw E-mail :
<INPUT TYPE="text" NAME="email" STYLE="width: 380px" VALUE="<? echo $user->email; ?>" READONLY>
Nieuw wachtwoord :
<INPUT TYPE="password" NAME="password" STYLE="width: 380px" VALUE="">
<INPUT TYPE='submit' NAME='submit' VALUE='Aanvragen' STYLE='width: 90px'>
</FORM> |
In mijn $user->email zit ook echt het goede email adres bv 'wim@depl0y.com', maar aangezien ik ergens op mijn site ook een login formulier heb, welke ook het email adres 'wim@blah.com' gebruikt, krijg ik nu de hele tijd in mijn 'email' input-veld de text 'wim@blah.com' te staan. Het ID van de verschillende FORM's is over anders. Dit had ik al geprobeerd te veranderen.
Als ik HEEEEL snel F5 op de pagina, zie ik dat er eerst wim@depl0y.com komt te staan en daarna wordt dat gelijk vervangen (door firefox gok ik, want in IE heb ik het nog niet kunnen constateren) door wim@blah.com. Is dit te voorkomen ?
[ Voor 31% gewijzigd door sorted.bits op 30-06-2005 21:26 ]