Laatst bevroor plots het scherm van mijn laptop, te weten een acer travelmate 803lcib. De muiscursor was ook niet meer tot beweging aan te zetten. Ik draaide het scherm een beetje en het was weer weg. Is dit een teken dat er ergere dingen op komst zijn? Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? Ik kon namelijk niets hierover vinden op GoT. Het is geen terugkeer uit hibernate mode.
Ik heb de laptop bijna twee jaar geleden bij de laptopper gekocht en ik dacht dat er standaard 2 jaar garantie op zat. Ik heb even op de bon gekeken, maar ik kan niets van garantie terugvinden. Nu weet ik dat delaptopper inmiddels wellicht al failliet verklaard is, maar ik heb het idee dat acer de laptop moet gaan nakijken. Vinden jullie dit een verstandig idee en hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?
Ik heb de laptop bijna twee jaar geleden bij de laptopper gekocht en ik dacht dat er standaard 2 jaar garantie op zat. Ik heb even op de bon gekeken, maar ik kan niets van garantie terugvinden. Nu weet ik dat delaptopper inmiddels wellicht al failliet verklaard is, maar ik heb het idee dat acer de laptop moet gaan nakijken. Vinden jullie dit een verstandig idee en hebben jullie enig idee hoe lang dit kan gaan duren?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 23:49 ]