Hallo,
Ik probeer met een JS scriptje een divje te laten zien als er op een link wordt geklikt, staandaar staat ie verborgen.
Het eerste scriptje wat ik had werkte alleen in IE, maar hij moest het ook in FF doen.
Na wat zoeken kwam ik erachter dat browser het verschillend intepreteren.
Dus ben ik vol goede moed het scriptje aan het aanpassen geweest op de manier dat he zou moeten werken, maar helaas het werkt nog niet (in IE wel).
Het zal er misschien klungelig uit zien, maar ik ben een JS n00bje
Ik probeer met een JS scriptje een divje te laten zien als er op een link wordt geklikt, staandaar staat ie verborgen.
Het eerste scriptje wat ik had werkte alleen in IE, maar hij moest het ook in FF doen.
Na wat zoeken kwam ik erachter dat browser het verschillend intepreteren.
Dus ben ik vol goede moed het scriptje aan het aanpassen geweest op de manier dat he zou moeten werken, maar helaas het werkt nog niet (in IE wel).
Het zal er misschien klungelig uit zien, maar ik ben een JS n00bje
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| function shownhide(obj) { var x = new getObj(obj) if (x.style.display == "") { x.style.display = "none"; } else { x.style.display = ""; } } function getObj(name) { if (document.getElementById) { this.obj = document.getElementById(name); this.style = document.getElementById(name).style; } else if (document.all) { this.obj = document.all[name]; this.style = document.all[name].style; } else if (document.layers) { this.obj = document.layers[name]; this.style = document.layers[name]; } } |