Om een 1 of ander reden wil mk_dir() niet zijn werk doen. Het probleem ligt em bij wanneer ik meer dan 1 map wil maken dus map_die_er_al_zat/map1/map2/
Bij Map 2 krijg ik de error van kan path etc niet vinden. Ik heb dit forum eens afgezocht plus de php website op een antwoord op mijn vraag maar kon er niets over vinden.
Ik heb van alles geprobeert, slashes ervoor slashes eraf. Voor het gemak heb ik een deel van me code gestript en bij mk_dir een voorbeeldje gezet van wat er in $this->UPLOAD_DIR_VOLLEDIG zou moeten zitten.
Bij Map 2 krijg ik de error van kan path etc niet vinden. Ik heb dit forum eens afgezocht plus de php website op een antwoord op mijn vraag maar kon er niets over vinden.
Ik heb van alles geprobeert, slashes ervoor slashes eraf. Voor het gemak heb ik een deel van me code gestript en bij mk_dir een voorbeeldje gezet van wat er in $this->UPLOAD_DIR_VOLLEDIG zou moeten zitten.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| public function controleer_maak_dir ($status_bestanden) { if (!is_dir( $this -> UPLOAD_DIR_VOLLEDIG )) { # if ( mkdir("tuploadHIER/7/cool") ) { $status_bestanden -> melding .= 'dir gemaakt <br />'; } else { $status_bestanden -> melding .= 'dir kon niet gemaakt worden <br />'; } } } |
[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 30-06-2005 19:47 ]
< dit stukje webruimte is te huur >