[MSN7] Kan niet inloggen icm met Zone Alarm Pro *

Pagina: 1
Acties:

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2025
Ik heb sinds gister zone alarm pro op mijn pc gezet :) , maar sinds die tijd kan ik niet meer goed inloggen met MSN messenger 7.0... :(

Als ik me probeer aan te melden dan blijft MSN daar mee doorgaan. Die 2 draaiende poppetjes verdwijnen nooit... Ik heb hem een uur aanlaten staan maar ik kwam niet verder, maar mensen die online waren zagen mij als online en konden vrolijk tegen mij praten en ik kon terug praten... Maar die poppetjes bleven maar draaien...

Ik heb een planet.nl mail waarmee ik probeer aan te melden, maar als ik me aanmeld met een hotmail account dan werkt het wel dan kan ik gewoon inloggen :| . (ik heb alleen hotmail naast mijn planet getest omdat ik over nix anders extra beschik)

Weet iemand wat dit probleem kan zijn??? Ik heb zone alarm en messenger al opnieuw geinstalleerd...

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Verwijderd

Het probleem komt nadat je Zonealarm (=firewall) hebt geinstalleerd. Er zal dus iets te veel zijn dichtgetimmerd. Tis me nu nog niet duidelijk welk account wel aanmeld en welke niet, en of je daarmee nou je mail via planet of hotmail bedoeld.

Deinstallatie helpt vaak niet omdat hij het e.e.a aanmaakt in het register, wat hij dus niet verwijderd bij een herinstallatie.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 19:32 ]

• WoBaDijk
Bij zone alarm staat alles groen aangevinkt...

en t is me planet waarbij k blijf inloggen...

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook al 2 keer gehad nu.
Nadat ik Zone Alarm op een computer had geinstalleerd kon er niet meer ingelogd worden. Bij het hoofdstukje "program control" en "programs" staat MSN niet geblokkeerd.
Als ik ZA uitzet kan ik nog steeds niet inloggen. Alleen als ik ZA deinstalleer kan er weer normaal ingelogd worden.
Ik zou ook graag een oplossing willen vinden want ik ben erg fan van ZA security suite.

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ik heb precies hetzelfde probleem, maakt niet uit met wat voor een mail ik inlog, dat ZoneAlarm aan of uit staat of dat het geinstalleerd is of niet 8)7

Verwijderd

Ik heb net even op het forum van Zonelabs gekeken en daar werd een mogelijke oplossing aangedragen. Volgens hen zit het in het onderdeel IM security. Op het moment dat je, tijdens de installatie, kiest voor dit onderdeel wordt er iets verandert in het register waardoor inloggen een probleem wordt. Via http://www.cexx.org/LSPFix.exe kun je daar een fix voor downloaden. Eerst IM security uitzetten in ZA en dan de fix uitvoeren en IM security niet meer aanzetten.
Zal het vanmiddag eens proberen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ik pas nog even je topictitel aan. :)

Signature

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Heb je ook al de nieuwste build van MSN 7 gebruikt? (die van eergister ofzo) ik las ergens dat dat een aantal problemen met Zone Alarm had opgelost, stond niet bij wat voor problemen maar wie weet :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Geen idee of het de laatste built was maar die fix werkt perfect!!!!
Jammer dat IM security uitgeschakeld moet worden maar het zij zo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 20:51 ]

• j86

j86

Nu ook even de fix proberen...
Ik neem aan dat die instellingen standaard goed staan?

EDIT: En het werkt perfect!

[ Voor 16% gewijzigd door j86 op 03-07-2005 22:33 ]

• WoBaDijk
Heb nu ook de fix gebruikt en *PoeF* weg problemen :*) _/-\o_ B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:32:
Ik heb net even op het forum van Zonelabs gekeken en daar werd een mogelijke oplossing aangedragen. Volgens hen zit het in het onderdeel IM security. Op het moment dat je, tijdens de installatie, kiest voor dit onderdeel wordt er iets verandert in het register waardoor inloggen een probleem wordt. Via http://www.cexx.org/LSPFix.exe kun je daar een fix voor downloaden. Eerst IM security uitzetten in ZA en dan de fix uitvoeren en IM security niet meer aanzetten.
Zal het vanmiddag eens proberen.
*schop* zelvde probleem hier.. tootlje gedraaid.. (gewoon opgestart en dan of verder drukken), en dan krijg ik zo'n eindrapport .. maar het heeft niet geholpen :( iemand anders een oplossing?

• j86

j86

Even dit ouwe topic omhoogschoppen!

Heb het probleem nu weer! Ongeveer 2 maanden geleden geformatteerd, alles werkte perfect erna (geen ZoneAlarm geinstalleerd), nu kom ik terug van het weekend, krijg ik weer hetzelfde 8)7

Heb geen firewall/virusscanner/spywarescanner oid

EDIT: Of msn lag eruit ofzo? Hij doet het nu weer gewoon... (afklopafklop)

[ Voor 13% gewijzigd door j86 op 04-09-2005 23:35 ]

Verwijderd

Er is inmiddels een update van ZoneAlarm (versie 6.0.etc.). Deze versie hoort geen problemen meer te geven met MSN.

Verwijderd

Ik heb een soortgelijk probleem dat volgensmij ook veroorzaakt wordt door IM Security. Ik kan namelijk wel inloggen bij msn messenger of bij trillian maar zone alarm blockt de plaatjes van mijn contact personen. IM security is uitgeschakelt en ik heb de fix geprobeert maar die zegt nog problems found en ik ga niet zomaar dingen verwijderen met die fix. heeft iemand suggesties voor mij?

Verwijderd

Probeer dit eens,.... (moet in veilige modus)

http://www.messenger.matt...&task=view&id=13&Itemid=2

|:(
Pagina: 1