Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid iRiver H10 beter dan Mpio HD200 en Creative Muvo2?

Pagina: 1
Acties:

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:28
Op de iRiver H10 kan je je geluid behoorlijk naar eigen smaak instellen. Niet alleen heb je een 5 bands equalizer, ook kan je SRS Trubass, Field With, Frequency en de Focus naar eigen smaak instellen.

Bij de andere in het onderwerp genoemde spelers kan je minder instellen, je hebt alleen een 5 bands equilizer. Bij de Mpio kan je verder maar maximaal + en - 4 dB bijregelen.

Is de geluidskwaliteit van de andere spelers wel ok? Als de Creative ook ok is kan ik me zo'n 55 euro besparen nl. Ik ga de speler overigens gebruiken met een Sennheiser PX100 hoofdtelefoon en ik weet dat de Creative standaard geen radio en voicerecorder heeft.

Verwijderd

Ik weet niet hoe krap je bij kas zit maar ik zou me wel iets minder druk maken over de 50 euro.
Als je straks met een speler zit waarvan je denkt: ja hé sjit kan ik dit niet bijstellen.
Dan zit je wel met de gedachte dat je beter 50 euro meer had kunnen uitgeven.

Maar ik denk dat al je spelers een goede geluidskwaliteit hebben.. Ook al blijft iRiver wel het neusje van de zalm.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Die Creative heeft eveneens een uitstekende geluidskwaliteit. Dus als het je alleen daarom gaat is dat een goede koop.

Alleen is het wel een enigzins verouderde speler.

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verschil tussen de creative en de iriver is aanzienlijk. Het geluid van de creative is alleraardigst, maar zeker niet van het niveau van de iriver. Mpio zit tussen de iriver en creative in.

• musicfreak
MPmad schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:29:
Die Creative heeft eveneens een uitstekende geluidskwaliteit. Dus als het je alleen daarom gaat is dat een goede koop. Alleen is het wel een enigzins verouderde speler.
In welk opzicht is 'ie verouderd? (kan me zo niks bedenken nl.)

Verwijderd

De Creative is ook echt gigantisch oud.. De iRiver is je 55 euro echt wel waard.. Je hebt dan een bv. een scherm waar je iets op kunt zoeken (ipv 1 regelig minischerm), en je hebt een kwaliteitsradio en goeie voicerecorder.. Probeer die 3 dingen voor 55 euro maar eens los te kopen.. Bovendien heb je een gigabyte meer, en mooier geluid.. Verder is de H10 firmware-upgradeble, er komen maandelijks nieuwefuncties bij, bij Creative heb ik nog maar 1 firmware update meegemaakt, die bijna niets veranderde.. Overtuigd?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je wel ns reviews gelezen?
Ik meende me te herinneren dat dat Mpio ding echt bagger was, dus die valt af.
De iRiver H10 is nieuwer dan de Creative, en is imho ook veel beter.

Ik zou echt voor 110% voor de H10 gaan.

• musicfreak
RoD schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 01:00:
Heb je wel ns reviews gelezen?
Ja, maar op een gegeven moment kreeg ik iets met bomen en een bos... ;)
Pagina: 1