[GBA SP] Scherm wiebelt?

Pagina: 1
Acties:

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 00:17
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een GBA SP gekocht (was toevallig in de aanbieding in duitsland). Nu vroeg ik me af of het normaal is dat de 2 delen van de SP (het sherm en de bediening) een beetje speling hebben?
Als ik de GBA in de hand neem en er mee rammel dan is het net alsof het scherm gedeelte ietsje los zit. Dit is niet zo hinderlijk tijdens het spelen maar toch.. Iemand ervaringen hiermee en kan ik de GBA evt. terug brengen?

Alvast bedankt tweakers :) !

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
er zit een (uiteraard) een scharnier tussen het scherm en het joypad gedeelte. Dit zit natuurlijk nooit helemaal rotsvast maar naar mijn mening is dit toch meestal niet echt verschikkelijk storend.

Kan je er niet een filmpje van maken :) of je kan even langs gaan bij een game shop (in Aachen vlak bij jou in de buurt zit er vast wel een) waar je er even naar kan laten kijken en vergelijken met een showmodel.

Dat zeg ik....

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 00:17
Biobakker schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:23:
er zit een (uiteraard) een scharnier tussen het scherm en het joypad gedeelte. Dit zit natuurlijk nooit helemaal rotsvast maar naar mijn mening is dit toch meestal niet echt verschikkelijk storend.

Kan je er niet een filmpje van maken :) of je kan even langs gaan bij een game shop (in Aachen vlak bij jou in de buurt zit er vast wel een) waar je er even naar kan laten kijken en vergelijken met een showmodel.
Oke thnx goeie tip.. k ga binnekort na aken dus.. Oja filmpje zal wel niet lukke, denk niet dat dat te zien is naarmate m'n hand niet echt steadyshot is :*)