Toon posts:

[GTA: SA] Savegame verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een tijd zitten zoeken maar ik kan nergens echt iets bruikbaars vinden. Ik heb laatst GTA: San Andreas geinstalleerd en hij werkt prima, maar toen ik em vandaag startte was opeens m'n save verdwenen. Hij staat echter nog wel in die map in Mijn documenten. Ik heb al geprobeerd om em een andere naam te geven(dus niet GTASAsf1.b maar GTASAsf2.b) maar dat heeft niet geholpen. Ik heb ook al geprobeerd dat andere bestand wat in die directory staat te verwijderen, aangezien dat nog wel eens voor problemen zorgde bij Vice City.

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Niet dat ik al zo ver was ofzo, maar ik wil gewoon graag weten waar het aan ligt en wat eraan te doen is, want ik heb zo het idee dat het nog wel een keer gaat voorkomen.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Heb je de vorige keer het spel wel fatsoenlijk afgesloten?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien opnieuw installeren, en dan die savegame weer terug zetten in de nieuwe map:?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ik had dit gisteren ook gehad nadat het spel was gecrashed. Na het rebooten van mijn computer kon ie ze weer vinden Misschien dat dat helpt...

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spel gewoon goed afgesloten de vorige keer dat ik het speelde, maar hij is daarvoor wel een paar keer vastgelopen waarna ik moest rebooten. Ik ga nu dus eerst maar eens proberen of opnieuw opstarten werkt, mocht dat niet het geval zijn dan probeer ik RicX's link eens. Bedankt!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het zal dus wel door die vastlopers gekomen zijn. Los die vastlopers op en/of save niet telkens over dezelfde savegame heen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het zullen zeker de vastlopers zijn geweest, ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen. Hij doet het nu in ieder geval weer, opnieuw opstarten was blijkbaar al genoeg. Nogmaals bedankt.

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:30:
Ik heb het spel gewoon goed afgesloten de vorige keer dat ik het speelde, maar hij is daarvoor wel een paar keer vastgelopen waarna ik moest rebooten. Ik ga nu dus eerst maar eens proberen of opnieuw opstarten werkt, mocht dat niet het geval zijn dan probeer ik RicX's link eens. Bedankt!
s'il vous....

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Pagina: 1