Toon posts:

[Probleem] Blauw scherm bij opstarten filmpje!!

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hALLO,

Ik heb het volgende probleem, al sik een filmpje een videoclip of andere filmpje wil opstarten met winamp of met media player dan krijg ik een blauw scherm waarin staat dat windows word afgesloten om problemen te voorkomen.

Ik heb systemworks geprobeerd helpt ook niks, maar bf 2 en andere games kan ik wel zonder problemen afspelen. het is echt alleen bij de filmpjes.

Heb al verschillende dingen geprobeerd, en kreeg net 4 keer de melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout.

alvast bedankt.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:33:
hALLO,

Ik heb het volgende probleem, al sik een filmpje een videoclip of andere filmpje wil opstarten met winamp of met media player dan krijg ik een blauw scherm waarin staat dat windows word afgesloten om problemen te voorkomen.

Ik heb systemworks geprobeerd helpt ook niks, maar bf 2 en andere games kan ik wel zonder problemen afspelen. het is echt alleen bij de filmpjes.

Heb al verschillende dingen geprobeerd, en kreeg net 4 keer de melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout.

alvast bedankt.
- Naast de bsod-guide kan je kijken in je systeemlogs waar het probleem in zit.
- Ten tweede zou je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunnen doornemen :)

Welke windows trouwens? Wat voor hardware? Wat voor drivers?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Windows XP en 2000 BSOD guide
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Idd

Uit bovenstaande beschrijving zonder specs, zonder instellingen/driverversies, zonder codecs, zonder vermelding van OS en zonder duidelijk uitleg van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt, kunnen wij totaal niets zeggen. Begin eens met voor jezelf alles op een rijtje te zetten, dan kom je er waarschijnlijk gewoon zelf ook uit - 10 tegen 1 trouwens dat dit niets met hardware te maken heeft als het alleen bij filmpjes optreedt...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.