Probleem met .rar bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.515 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-04 13:15
Ik heb een probleem met .rar bestande, ik heb een lijst met bestanden, vakantiefilms.r00 tot en met vakantiefilms.r29 ziet wel als en de rest r30 en verder ziet hij als r30, r31 etc. bestanden. en nou krijg ik een unpack error, dat hij beschadigd is, maar bij iemand anders werkt hij wel, wat kan ik hier aan doen??? plz help.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:11
Probeer een nieuwere, of oudere versie van WinRAR

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 00:37
Weet je zeker dat je alle files hebt? :) (inc. de .rar zelf, dus geen nummertje)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 21:53
vakantiefilms :)
Gewoon rechtsklikken op het .rar bestand, uitpakken. De rest moet dan automatisch gaan.
Dat rar files maar tot .r29 als rar bestand gezien worden is normaal.

[ Voor 14% gewijzigd door sig69 op 30-06-2005 17:28 ]

Roomba E5 te koop

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

joh, heb je een help functie voor :P -- maar om het even kort te sluiten: rar bestanden zijn gecomprimeerde bestanden (zoek voor de aardigheid eens op [google=huffman], [google=compress], [google=rar compression]). Als je deze wilt uitpakken, heb je als eerste een .rar bestand nodig. De navolgden zijn r01,r02,etc. Rar heeft voor het gemak de eerste 30 ofzo al aan zichzelf gekoppeld. Als je het eerste bestand (.rar) selecteerd en je laat m ergens naar uitpakken, zal 'ie automatisch de navolgenden pakken.

offtopic:
het is het idee om zelf ook wat te zoeken voordat je hier wat post en dat ook in je topicstart op te nemen -- dat scheelt wat slotjes :)

Localhost is where the heart is

• jorde
ik heb gezocht, en ik heb een .rar bestand, maar als ik het uitpak zegt hij steeds dat de bestanden beschadidgd zijn. en dat heb ik steeds, maar een vriend van mij niet :(

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 21:53
Heb je dezelfde versie van winrar als die vriend van je?

Roomba E5 te koop

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wellicht corrupt geraakt tijdens het oversturen. Probeer 'm nog eens te downloaden van die vriend van je.

Rail Away!

Verwijderd

Wat je nog kan proberen is rechtermuisknop en dan de optie keep broken files aankiezen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gewoon een corrupte download. De controle van Winrar, wat zegt die er van? Of beter: laat de maker van de vakantiefilm / de rarset even wat par2 files maken en gebruik die.

Als je die maker niet kent heb je pech :P

offtopic:
Maareeuh, je hebt gezocht: er zijn al vele topics met deze zelfde vraag (en hetzelfde antwoord) in SA. Welke zoektermen heb je geprobeerd? Misschien kunnen we helpen betere te verzinnen :)

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 01-07-2005 12:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jorde
zoektermen: "winrar unpacking error", "unpacking error", "winrar help", "winrar error"
de fout die ik krijg is: " CRC error, het bestand vakantiefilms.iso is beschadigd"

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Misschien kan de maker van de rarset par 2 bestanden maken? Je kan dan corrupte rars repareren met Quickpar of een ander programma dat met par 2 bestanden om kan gaan. :)

Par 2 bestanden kan je o.a maken met Quickpar. :)

Zie [google=par 2 set maken] voor meer info :)

[ Voor 14% gewijzigd door magnifor op 01-07-2005 13:49 ]

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Kijk even of het met keepbroken files lukt, anders zit er nog een functie in winrar die hem fixt. Wil niet altijd lukken hoor.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Als het bij die iemand anders wel lukt, waarom laat je het bij hem dan ff niet opnieuw inpakken :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Jorde89 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:30:
zoektermen: "winrar unpacking error", "unpacking error", "winrar help", "winrar error"
de fout die ik krijg is: " CRC error, het bestand vakantiefilms.iso is beschadigd"
Ah. [search=rar corrupt] werkt een stuk beter (als in de deelzin "blabla.rar is corrupt") :)

Maar goed, de opties zijn eigenlijk heel simpel:
• par files aan laten maken en versturen als iemand nog de .rar's heeft (eerst alleen de .par2 zelf versturen om te zien hoeveel MB/hoeveel parts er corrupt zijn).
• opnieuw laten inpakken en versturen

Of even langsfietsen met een CDRW / DVDRW als het dichtbij is :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jorde
bedankt, ik heb hem overnieuw gedownload en het was inderdaad corrupt gegaan tijdens het downloaden. bedankt voor de hulp :*)
Pagina: 1