Waar te koop? Dia insteek hoezen...

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021
Hallo tweakers, waarschijnlijk een vraag die snel te beantwoorden is, maar ik kon bij de cityfoto in eindhoven en bij de hema geen insteekhoezen voor 5x5 dia's vinden. Heeft iemand enig idee waar ik die dingen wel kan halen?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnoff
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:15
Dat zijn dan zeker geen ingeraamde dia's? En dan van die hoezen voor in een multomap?
Hier in Enschede hebben we Kral Superfoto, zit ook op meer plaatsen (www.kral.nl). Zij kunnen die dingen bij Hama bestellen. Het duurt echter wel lang. Ik wilde mappen hebben voor 4x5 ingeraamde dia's. 25 stuks ging mij 12,50 EUR kosten en het duurde een week of 3.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021
fnoff schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:00:
Dat zijn dan zeker geen ingeraamde dia's? En dan van die hoezen voor in een multomap?
Hier in Enschede hebben we Kral Superfoto, zit ook op meer plaatsen (www.kral.nl). Zij kunnen die dingen bij Hama bestellen. Het duurt echter wel lang. Ik wilde mappen hebben voor 4x5 ingeraamde dia's. 25 stuks ging mij 12,50 EUR kosten en het duurde een week of 3.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Uhm, wel ingeraamde dia's en voor in een multomap. Dan ga ik eens bij Kral kijken, ik hoef overigens niet van die 4x5 dingen te hebben, 5x5 is wat ik nodig heb.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18151

Ik heb ze laatst bij de V&D gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23311

Heb dr een heleboel liggen... (weet alleen niet of t 5x5 of 4x5 is)
Kan nakijken... Mail me maar bij interesse :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-05 18:45

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Pagina: 1