Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 10:42
Ik heb een Fujitsu siemens loox 600 met Win2003
Deze laat ik synchroniseren met m'n laptop, winxp prof sp2 via activesinc en de craddle
Nu heb ik ook een wifi kaartje in de pda waarmee ik kan connecten met mijn draadloos netwerk.
Ik heb ingesteld op de PDA: this device connect to work.
In activesync heb ik ingestelt allow network connections with this network computer.

Als ik nu met m'n pda via Wifi verbinding heb, ik start activesync en ik wil synchroniseren staat er even connecting, en vervolgens device not connected.
hij ziet mijn laptop wel, bij de eigenschappen van Activesync op de pda staat duidelijk sync with this desktop en dan mijn computernaam.

Wat ik geprobeert heb:
Firewall uitgeschakeld (ook de windows)
Virusscanner uitgescakeld
Routing en remote acces service in Windows gestart.
Overige remote service's gestart
De naam van de PDA aangepast naar EJVL, dit was eerder de standaard pocket-pc, hier op GoT las ik dat dit wel eens een probleem zou kunnen zijn.
PDA kan wel gepingt worden.

Dit is alles wat ik met Google en GoT ben tegengekomen, helaas werkt het nog steeds niet...

Iemand een idee?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeeuh ik neem aan dat je een wifi cf-slot kaart hebt (niet de sd variant)?
Kijk eens met http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=153 of je de andere pc kan pingen vanuit de ppc?
Activesync 4 al geprobeerd?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Activesync 4 zou ik zeker niet proberen, want die daar heeft MS het syncen over wifi uitgesloopt.

maar kan je vanaf je PDA je pc pingen is belangrijker. Anders moet je maar eens kijken naar het programmatjes PocketHost, waar je een naam aan een ip adres kunt hangen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Cyberpope schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:49:
Activesync 4 zou ik zeker niet proberen, want die daar heeft MS het syncen over wifi uitgesloopt.

maar kan je vanaf je PDA je pc pingen is belangrijker. Anders moet je maar eens kijken naar het programmatjes PocketHost, waar je een naam aan een ip adres kunt hangen.
async wifi uitgesloopt? strange...bron?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Is al lang bekend hoor.. En bijna in elke review genoemd... maar oke.
bron: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3343
Een van de zaken die overboord is gezet met ActiveSync 4.0 is het synchroniseren via Wireless LAN, Bluetooth DUN en Bluetooth PAN. In praktijk is wireless synchronisatie met een desktop alleen nog mogelijk via bluetooth serial ports.
Edit : En nee, geen hond snapt waarom MS dit eruit gehaald heeft.. Zal wel in een vlaag van verstandsverbijstering geweest zijn..

[ Voor 16% gewijzigd door Cyberpope op 01-07-2005 12:22 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 10:42
Intussen is het gelukt om contact te maken via Wifi, vraag me niet hoe maar toch.
Alleen ziet active sync de pda over Wifi als guest en niet als de juiste pda.
Iemand bekend met dit probleem?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Pagina: 1