nieuwe voeding CPU temp hoog

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:31
Ik heb daarnet mijn nieuwe tagan voeding van 480 Watt aangesloten. Maar nu boot me pc nauwelijks meer. Ik kan soms nog in de bios komen maar daarna is het boem weer uit. Ik zie in me BIOS nog wel dat me CPU soms op 75 graden staat. En daar kan volgens mij me AMD XP 2500 niet tegen. Maar normaal gaat hij toch uit met een waarschuwings piep als het te warm voor hem word ? Eerst had ik hier nooit last van en had ik temps van 50 graden stressed en idle van 46. Hebben deze 2 dingen met elkaar te maken of heb ik iets verkeerds gedaan ? Ik had daarnet me pc even laten rusten en toen kon ik wel weer normaal booten.

pc specs:

amd athlon XP 2500 met zalman CNPS 7000B-Cu
asus A7N8X
kingston 512 DDR ram
ati 9600 met zalman VF700-Alcu
2 maxtor 80 GB

Ik heb hiermee niks overgeklokt en het staat allemaal in de normale settings

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Herkenbaar ik had eerst ook een afzuigkap in mijn voeding. Hoe is je caseflow want ik zie niets over overige fans.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Taenadar
  • Laatst online: 06-02 14:31
Hmmm nu werkt hij wel weer.. Heel vaag dit. Ik zet de multiplayer op 9 x en opeens! staat me temp op 55 graden. Hoezo raar ? Nu staat de multiplayer weer terug op 11x en boot hij weer gewoon. Kan closed sorry voor het lastig vallen :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

oké dan :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.