Bij een nieuw ingerichte W2003 AD draaien beide DC's (zonder SP1) nog WINS voor oudere applicaties. Beide WINS servers repliceren naar elkaar toe. WINS functioneert zelf op zich wel, maar constant komt er de volgende melding in het system eventlog:
Mijn zoektocht op Google en Premier hebben geen resultaten opgeleverd anders dan het installeren van het laatste SP. Nu heb ik ergens anders voldoende problemen gehad met SP1, dus die wil ik vooralsnog niet installeren. Heeft iemand ervaring met deze situatie?
De tweede WINS server heeft dit ptobleem niet. Het herinstalleren van WINS en het verwijderen van de WINS db gaf niet de oplossing.Event Type: Error
Event Source: Wins
Event Category: None
Event ID: 4119
Date: 6/30/2005
Time: 3:27:30 PM
User: N/A
Computer: X
Description:
WINS received a packet that has the wrong format. For example, a label may be More than 63 octets.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 92 03 00 00 01 00 00 e0 ’......à
Mijn zoektocht op Google en Premier hebben geen resultaten opgeleverd anders dan het installeren van het laatste SP. Nu heb ik ergens anders voldoende problemen gehad met SP1, dus die wil ik vooralsnog niet installeren. Heeft iemand ervaring met deze situatie?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson