Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ideas?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn kast: Afbeeldingslocatie: http://upload.hso.be/artikelen/idream/HPIM2199.JPG in het bovenste slot van
de volledig zwarte slotjes zit een diskettedrive. Heeft iemand ideën voor deze cast te casemodden, zat meer aan iets grijs te denken, highteck, maar iemand ideetjes? Elektronica mods (bv ledbar) mag ook

Voorstellen?

Budget ligt nu rond de 70€ maar dat stijgt binnekort ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:31:
Dit is mijn kast: [afbeelding] in het bovenste slot van
de volledig zwarte slotjes zit een diskettedrive. Heeft iemand ideën voor deze cast te casemodden, zat meer aan iets grijs te denken, highteck, maar iemand ideetjes? Elektronica mods (bv ledbar) mag ook

Voorstellen?

Budget ligt nu rond de 70€ maar dat stijgt binnekort ;)
Als ik jou was zou ik graag deze topic laten dichtspijkeren.. Kopieer ff je post en schrijf het in
[rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 11[/rml] . Kans dat je daar meer en nuttigere antwoorden krijgt.. Want een topic zoals deze zijn uit den boze op GoT.

Zie daarvoor de:
Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) en de
Frequently Asked Questions CME

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 15:44 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Aangezien er over smaak niet te twisten valt, passen dit soort topics niet zo goed op GoT. Wat jij aan je case wil/kan modden zul je zelf uit moeten zoeken. Kijk bijvoorbeeld eens in het kleine mods topic. Daar kun je enorm veel eenvoudige leuke mods vinden die je zelf op je eien case kan doorvoeren.

Succes!

Dit topic is gesloten.