What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
Ik gebruik geen gnome de laatste tijd maar volgens mij zit er ergens onderaan in het menu een knopje bestandsbeheer of file manager en dat is wel een "normaal" venster en dat gedraagt zich op de manier zoals je van een normaal bestandsbeheer programma verwacht.
Edit: volgens mij bij een submenu in de geest van system tools.
Edit: volgens mij bij een submenu in de geest van system tools.
[ Voor 14% gewijzigd door Emielio op 30-06-2005 14:33 ]
Oe, gnome 2.6, een oudje.
Vanaf 2.10 is deze setting ook daadwerkelijk te vinden in de UI, voor eerdere versies mag je gconf-editor opstarten en dan naar /apps/nautilus/preferences/always_use_browser, waarbij je dat vakje even aanklikt. Vervolgens zal nautilus in browse mode opstarten elke keer als jij iets aanklikt.
Je kunt overigens met de middelste muisknop dubbelklikken om "in hetzelfde venster" te openen (wat ie eigenlijk doet is nieuwe openen op plaats van de oude en het oude venster sluiten)
Vanaf 2.10 is deze setting ook daadwerkelijk te vinden in de UI, voor eerdere versies mag je gconf-editor opstarten en dan naar /apps/nautilus/preferences/always_use_browser, waarbij je dat vakje even aanklikt. Vervolgens zal nautilus in browse mode opstarten elke keer als jij iets aanklikt.
Je kunt overigens met de middelste muisknop dubbelklikken om "in hetzelfde venster" te openen (wat ie eigenlijk doet is nieuwe openen op plaats van de oude en het oude venster sluiten)
Hum. Um. Oeps: het is idd Gnome 2.10.

Hoe doe je dat daar? Bedankt voor de hulp!
What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
Zoals JIJ dat verwacht jaEmielio schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:32:
Ik gebruik geen gnome de laatste tijd maar volgens mij zit er ergens onderaan in het menu een knopje bestandsbeheer of file manager en dat is wel een "normaal" venster en dat gedraagt zich op de manier zoals je van een normaal bestandsbeheer programma verwacht.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
edit -> preferences.LePlatDuJour schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:41:
Hum. Um. Oeps: het is idd Gnome 2.10.![]()
Pagina: 1