ADSL/Huurlijn @ Support.nl?

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Jullie kennen het verhaaltje allemaal wel... Dat je in zo'n klein dorpje woont waar wel alle rijke mensen (Laren) maar dat de kabelmaatschappij geen nut vind om internet via de kabel aan te sluiten, ze carren hier wel met bussen rond met grote reclame en op de gemeente page staat ook nog reclame (Sonera)... Dus flink :r... Maar nu vond ik ineens bij een advertentie www.support.nl deze "zegt" dat adsl mogelijk is op mijn postcode... Volgens KPN / Versapoint/tel / Cistron nog steeds niet... Nu zijn die prijzen best hoog, maar natuurlijk is die snelheid weer aantrekkelijk... Ik zou best wel een 2048/512 connectie'tje willen hebben, maar hoe weet ik nou zeker of ik dat ook haal, en waarom heb je in godsnaam een Cisco ADSL router nodig? (nog niet op cisco site gezien).. Dus zou dit een huurlijn zijn? Never know. Maar heeft iemand ook ervaring met Support.nl en etc?

BitFreak.

:(

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Ook bij mij was er sprake van een soortgelijke situatie... Daarom heb ik support.nl anderhalve week geleden gemailed, maar ze antwoorden niet eens...

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

Verwijderd

WTF ADSL BEESCHIKBAAR IN WOERDEN!!! DIT GELOOF IK NIET!!

Verwijderd

kheb ook maar een mailtje de deur uit gedaan :)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

aKra

Topicstarter
Is gewoon een grote scam ;)

Ik had ze al gebeld, en ze zeiden dat ik over 3 maanden terug moet bellen, dan kunnen ze het aanbieden... :) (Hij zei eerste kwartaal dus ik zo van, schrijf me maar in wil het binnen weekje hebbe ;))

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 03:38 schreef Bitfreak het volgende:
Is gewoon een grote scam ;)

Ik had ze al gebeld, en ze zeiden dat ik over 3 maanden terug moet bellen, dan kunnen ze het aanbieden... :) (Hij zei eerste kwartaal dus ik zo van, schrijf me maar in wil het binnen weekje hebbe ;))
:(

Verwijderd

bitfreak: kunnen ze uberhaupt wel particulieren aansluiten?

Verwijderd

er is sowieso geen ADSL provider die 2Mbit aanbiedt.. KPN is 512Kbit of 1Mbit, en cistron 8Mbit.. ze hebben het die dus denk ik idd over een leased line, en voor een 2Mbit verbinding betaal je rustig ƒ2000 per maand ;)
en dan moet er ook een speciale kabel worden aangelegd vanaf de ISP naar jouw huis, en in jouw geval zal dat ook wel behoorlijk wat gaan kosten...

nee, wacht nog maar ff totdat de échte ISPs in jouw regio komen.. succes

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 13:23 schreef sir mchyde het volgende:
er is sowieso geen ADSL provider die 2Mbit aanbiedt.. KPN is 512Kbit of 1Mbit, en cistron 8Mbit.. ze hebben het die dus denk ik idd over een leased line, en voor een 2Mbit verbinding betaal je rustig ƒ2000 per maand ;)
en dan moet er ook een speciale kabel worden aangelegd vanaf de ISP naar jouw huis, en in jouw geval zal dat ook wel behoorlijk wat gaan kosten...

nee, wacht nog maar ff totdat de échte ISPs in jouw regio komen.. succes
als je op de site leest dan staan daar de tarieven op.. en dat is dus GEEN 2000 per maand...

Verwijderd

site:
Bandbreedte Eenmalig Per Maand
128/128 ƒ1.090,84 ƒ407,69
256/256 ƒ1.090,84 ƒ451,76
512/512 ƒ1.090,84 ƒ517,87
1024/512 ƒ1.090,84 ƒ650,09
2048/512 ƒ1.090,84 ƒ991,67
oké, geen ƒ2000 (ik had niet op de site gekeken), maar 1000 piek voor een 2Mbit ADSL verbinding? ja daag :)
1Mbit bij KPN = 180 per maand, hier 650

't enige hierbij is dat je een eigen domeinnaam erbij krijgt.. dáár gaat dus die extra 500 piek naartoe :)

wat ik er dus uit opmaak is dat ze een onafhankelijke ADSL provider zijn, dus nu zijn er KPN, cistron en support.nl...

en het lijkt me écht dat dit dus geen DSL diensten zijn, maar leased lines.. anders zouden ze ook een eigen telefooncentrale moeten hebben.

--
Het ADSL netwerk wordt momenteel door heel Nederland uitgerold. Eind 2001 zal er een nagenoeg landelijk dekkend netwerk zijn. Om te weten wanneer uw regio wordt aangesloten op het netwerk kunt u kontakt opnemen met de afdeling sales van Support
Net.
ze wekken hier de impressie dat er één 'ADSL netwerk' is? niet dus.. cistron&kpn zijn 2 afzonderlijke netwerken voor zover ik weet...
en cistron is al 1.5 jaar bezig met alleen maar tests en is nu langzaam begonnen een paar kleine regio's te dekken, en deze gasten denken dat ze binnen 1 jaar heel nederland bedekken? lol :o

Verwijderd

kheb net gebeld en wat ik vermoede is waar :( er worden geen particulieren aangesloten...
Pagina: 1