Toon posts:

Graag advies over nieuwe video camera

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit al een tijdje te denken om een video camera aan te schaffen. Dit wordt mijn eerste.

Mijn budget hiervoor bedraagt 450/500 euro.
Wat voor mij het belangrijkst is, is dat de video camera aangesloten kan worden op mijn pc, en dat de opgenomen film geexporteerd kan worden naar mijn pc. Voor de rest heb ik geen wensen aangezien ik er geen verstand van heb.

Kan iemand mij een video camera aanbevelen?

Verwijderd

Misschien handig waar je de camera voor gaat gebruiken (natuur, binnenshuis, buitenshuis, vakantie, proffessioneel gebruik).

Houdt er wel rekening mee dat als je op tape opneemt (bijv MiniDV) je de film niet als bestand kan exporteren naar je pc maar dat je de film moet afspelen en met je pc ondertussen moet opnemen. Als je dit echt niet wilt moet je een camera hebben die bijv opneemt op DVD of de nieuwste camera van JVC die het op een 4GB Microdrive kan doen (als ik het goed heb).

Verwijderd

Wellicht een JVC GR-DF540 (review). 1.33 mp, 15x optisch, SD geheugen, 1.2 lichtsterk lensje en ingebouwd lampje, bovenlader. Mooi dingetje voor weinig geld.

Als je 100 euro meer te besteden hebt, dan kom je automatisch bij de 3 chipper de Panasonic NV-GS 75 uit. Veel betere camera, maar ook wat duurder (review)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer jezelf eens eerst te orienteren en jezelf in te lezen, ga naar een winkel en laat je informeren. Nu pleur je gewoon een bedrag neer en zeg je "welke moet ik hebben". Dat is niet helemaal de bedoeling, er staan op vele websites (kieskeurig ed) heel veel camera's beschreven en in winkels kan je je laten informeren.

Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kan je die hier stellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.