Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Popnagels

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben de 'guide' kwijt hoe je popnagels moest verwijderen! Wie kan mij hierin weer even helpen? Je moest ze volgens mij inboren en dan vallen ze er vanzelf uit, maar ik weer het niet zeker.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Is correct, inboren vanaf de "nette" kant met een boortje dat ietwat kleiner is dan het oorspronkelijke gat. :Y)

Verwijderd

Afhankelijk van de kwaliteit van je kast/popnagels blijven ze ook nogal eens hangen in het gat. In mijn geval was uitboren niet helemaal mogelijk. Op den duur is het 'ringetje' aan het uiteinde van de popnagel eraf gesprongen, daarna kun je met een priem of iets dergelijks, het resterende deel van de popnagel met wat kracht zo naar buiten drukken.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
De popnagel zelf van redelijk zacht materiaal, maar is de pin (waar vaak nog een stukje van inzit) vrij hard, als je een priem oid pakt en een kleine hamer kan je die er meestal zo uittikken, daarna is het uitboren een stuk makkelijker.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Voor kwijtgeraakte topics is hier op GoT een erg handig tooltje uitgevonden: we noemen het de search. Met als query 'popnagels verwijderen' krijg ik zat resultaten :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.