Stof onder toetsenbord iBook

Pagina: 1
Acties:

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Heeft iemand ervaringen met een goede manier om de kattenharen onder mijn iBook G3 800 toetsenbordje weg te halen? Blazen met droge lucht gaat niet goed genoeg. En om nou alle toetsen eruit te slopen......

Any clues?

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Bordje eruit halen en met een compressor/spuitbusje lucht schoonspuiten. Werkt toch het beste.
Een pincet schijnt ook te werken, maar da's aan je eigen geduld en uithoudingsvermogen :+

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Bij mijn laptop zet ik altijd gewoon de stofzuiger erop, werkt ook uitstekend :)

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07-2025

Remz-Jay

PSEiKO

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:34:
Bij mijn laptop zet ik altijd gewoon de stofzuiger erop, werkt ook uitstekend :)
Totdat je ineens alle knopjes de stofzuiger inzuigt :D (Wat niet onmogelijk is met de knopjes van een iBook.. mijn f12 kwam er ook al af toen ik mn toetsenbord eruit gehaald had)

Verwijderd

Remz-Jay schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:20:
[...]
Totdat je ineens alle knopjes de stofzuiger inzuigt :D (Wat niet onmogelijk is met de knopjes van een iBook.. mijn f12 kwam er ook al af toen ik mn toetsenbord eruit gehaald had)
Ik zet die buis er natuurlijk ook niet met vol gas bovenop :P