Ik was daarnet een reactie aan het typen op de Forums van MozillaZine en ik zag daar een leuke feature, te weten de quickedit. Via een knopje komt een invoerveld tevoorschijn waarin de reactie geëdit kan worden. Hiervoor hoeft dus niet een speciale editpagina geladen te worden, maar kan vrijwel direct de reactie gewijzigd worden. Zie het screenshot voor hoe het eruit ziet.
Die informatie moet je dan on-thy-fly laten aanroepen, omdat je alles voor alle berichten (waar je edit-rechten voor heb) de informatie nog een keer hebt staan.
Het lijkt me wel een grappige functie, zolang het er maar niet TE BrEeZaH gaat uitzien, net zoals op het er op dat forum uitziet
Het lijkt me wel een grappige functie, zolang het er maar niet TE BrEeZaH gaat uitzien, net zoals op het er op dat forum uitziet
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
An sich wel grappig; uiteraard zou je de raw messagedata mbv Ajax op kunnen halen.
Maar aangezien het niet meer dan een 'nice to have' is very low prio als we er ueberhaupt al iets mee gaan doen.
Maar aangezien het niet meer dan een 'nice to have' is very low prio als we er ueberhaupt al iets mee gaan doen.
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 30-06-2005 14:06 ]
Intentionally left blank
Zie (private) devtrack: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4753
Staat dus op de ToDo
Staat dus op de ToDo
[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 06-05-2010 13:12 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()