Toon posts:

[XP] Iexplore geeft access violation bij afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met de volgende foutmelding welke optreedt wanneer ik een internet scherm afsluit.

Heb even een screenshot gemaakt van de melding.

Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b71/french-cc/Diversen/Foutmelding.jpg

Wie kan mij hiermee helpen??

Verwijderd

Check je geheugen even met memtest.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
en scan op virussen en spy/ad ware

welke os? zo te zien xp
welke geheugen heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP Prof.

512MB PC400 DDR PC3200 OEM A-Merk Geheugen

Verwijderd

Je kunt het beste even IE opnieuw installeren.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 13:31
Deze fout is al vele malen eerder vermeld op het forum. Zie de search maar eens :)

En dit bedoel ik niet als in "Beter moeten zoeken", maar de bottom line uit de meeste van die topics (net een aantal door zitten nemen) is dat het eigenlijk onbekend is wat dit veroorzaakt en hoe het opgelost moet worden.

Het geheugen lijkt in ieder niet het probleem te zijn, het blijkt iets softwarematigs te zijn. Vaak komt het voor als je inderdaad een internet explorer venster afsluit, maar het kan eigenlijk bij elk programma voorkomen. Zo heb ik het al een paar keer gehad dat het voorkwam bij het afsluiten van vrijwel alle programma's waaronder ook mijn games en dergelijke.

Bij gebrek aan info ben ik de keren dat ik fout kreeg maar gaan formatteren uit irritatie, en ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar de oplossing. Als iemand anders hier verder nog iets over weet te melden: graag :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Misschien een domme opmerking maar je weet maar nooit, is dit niet 400MHz geheugen op een mobo dat eigenlijk maar 333MHz ondersteunt (zodat het nu dus niet stabiel loopt)?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:07:
Misschien een domme opmerking maar je weet maar nooit, is dit niet 400MHz geheugen op een mobo dat eigenlijk maar 333MHz ondersteunt (zodat het nu dus niet stabiel loopt)?
Het geheugen wordt wel ondersteund op het moederbord.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 10:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hey deze fout ken ik,hier op het werk ook op 1 pc de hele tijd gehad,mem getest....= ok
alle andere hardware tests waren ook goed :/

toen bogonnen met het herinstalleren van drivers en toen ik de origi install nam van de intel video driver ipv degene die hp levert was de error opeens weg....helaas voor 2 maanden maar,de error is weer teruggekomen waarna ik inderdaad een format heb gedaan en xp er opnieuw op waarna de error verdween...... dus ook ik heb helaas geen oplossing

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:16:
Wie kan mij helpen met de volgende foutmelding welke optreedt wanneer ik een internet scherm afsluit.

Heb even een screenshot gemaakt van de melding.
Arjan_NL,

Op GoT hebben we heel veel regels vol met kleine details enzo. Wel zijn er een aantal belangrijke punten die ik even eruit haal:

• Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. In Windows Operating Systems hebben we daarnaast de eis dat je het OS tussen haakjes zet. Let ook altijd even op dat je wel op in het juiste forum post.

• Omschrijf helder en duidelijk je probleem. Sinds wanneer heb je het ? etc.

• Geef duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en waar je al eens opgezocht heb om je probleem op te lossen. Al eens op GoT gezocht? Met Google? wat waren de resultaten? :)

Neem dat nog even op in je topicstart, dan pas ik je topic titel even aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is sinds enige weken aanwezig op de pc van mijn vader.

Wat ik geprobeerd heb is een systeem herstel maar dit heeft niet geholpen en eerlijk gezegd weet ik niet waar ik nu verder moet zoeken. Vandaar dat ik het hier vraag.
Pagina: 1