Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Ipaq 4150] wordt warm bij gebruik WLAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat het heel normaal is maar het valt me nu pas op dat de achterkant van de Ipaq nogal warm wordt als ik WLAN aan heb staan. Is dit normaal of niet (het zal misschien in de handleiding staan maar die heb ik niet meer)?

Verwijderd

Jup, de mijne heeft het ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan zal het wel zo horen.

Is het mogelijk ergens in te stellen dat hij wat minder energie mag gebruiken (zover zit ik toch niet van mijn AccesPoint af en de accu loopt alleen maar leeg). Ik heb wel naar die WLAN Power Safe Mode zitten kijken, maar die laat ik liever op uit staan omdat hij het anders niet meer doet als de accu bijna leeg is :)

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 10:25

Fiets

A.K.A. Bambi

De mijne heeft dat eigenlijk niet. Alleen tijdens het opladen, maar das normaal. Heb jij ook al versie 1.10? (zie je tijdens opstarten)

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik moet nog een firmware-update doen idd, misschien dat dat het is. Bedankt voor de tip :)

Verwijderd

ik heb 1.10 wel.
Hij wordt aan de bovenkant tussen het microsoft embleem en de ingang van het SD kaart slot warm.
Ik weet niet waar ze de proc neer hebben gezet en of dat misschien voor de warmte kan zorgen.
Het is namelijk wel zo dat als wifi aan staat ik vaak redelijk druk ben met browsen ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht zelf eigenlijk dat het niet door de processor kwam maar door de energie die wordt uitgezonden bij WLAN.
Pagina: 1