Toon posts:

[backup] 1 HD op meerdere DVD's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht op GOT maar kon niet exact vinden waar ik graag een antwoordt op zou willen.

Ik heb 1 HD (30GB) met mp3's, ik wil graag van deze (bijna volle HD, 900mb over) een backup maken naar +/- 7 DVD's.

- ik wil huidige structuur behouden
- ik kan niet opdelen naar andere HD (met tool zoals Burn To The Brim)
- ik wil gewoon de mp3's kopieren en niet in een of andere gecomprimeerd specifiek formaat (extensie).

Ik zoek dus een tool die direct de bestanden fysiek kopieert en als 1 DVD vol om volgende de DVD vraagt. Dus een soort van inpakken met Winzip over meerdere floppy's zonder vooraf een grootte per floppy aan te geven.

Bestaat dit soort backup/brandsoftware?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je iets duidelijker uit kunnen leggen wat het probleem is met Burn To The Brim gebruiken? Volgens mij is dat namelijk precies wat je nodig hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Norton Ghost?
Zodra de 1ste vol is, moet je de volgende erin stoppen :)
Na afloop wel even controleren of ze gelukt zijn, niks vervelenders dan een ghost-image die achteraf niet blijkt te werken...

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:11:
Zou je iets duidelijker uit kunnen leggen wat het probleem is met Burn To The Brim gebruiken? Volgens mij is dat namelijk precies wat je nodig hebt :)
ff zonder internet gezeten ;-)

Burn To The Brim moet de directory's toch opdelen en verplaatsen naar andere HD? Of kun je gewoon je huidige directory structuur in de cache opdelen? Directory structuur moet wel blijven zoals hij is op die HD.