Toon posts:

vertraagd beeld KVM switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als kadootje heb ik mezelf een KVM switch gegeven en dat werkt prima en scheelt een hoop rommel draadjes ed. Nu is mijn vraag is het normaal als alle 2 de pc's aanstaan het beeld vertraagd en niet meer zo stabiel lijkt (alsof er water over het scherm loopt) ? vooral bij gamen en pagina's scrollen uit zich dit, b.v. bij doom 3 beweegt mijn mannetje zich nog als ik de knop al heb losgelaten, tijdens het scrollen van een pagina gaat deze bibberend naar boven of beneden, verder werkt het echt prima. O ja als ik een game speel en er staat maar 1 pc aan heb ik dit probleem niet! Heeft iemand ook ditzelfde of een idee / tip om dit prombleempje te tacklen?, als er meer info nodig is zal ik dit plaatsen
grtzz machje

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
klinkt als een "goedkope" kvm switch die je resolutie niet aan kan. Kijk eens welke resolutie je draait en welke je kvm switch ondersteund. Probeer ook eens een lagere resolutie.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vertel eens over welke KVM switch het gaat.

{signature}

• sander79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik ken de problemen zoals je die beschrijft. Ik heb vaker dezelfde problemen gehad met Belkin KVM switches.

Het probleem heb ik echter nooit op kunnen lossen. Zelfs bij Belkin konden ze me niet verder helpen. Daar vonden ze het maar een "raar" probleem en ze hadden er natuurulijk nog nooit van gehoord :O

Verwijderd

Topicstarter
heb een eminent switch voor 2 pc's resolutie 1990*1440, 17 philips monitor, in de ene pc een 8mb- en in de andere een 256mb videokaart
grtzz machje

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:45
@sander79
Ik heb zelf ook een Belkin KVM maar heb nergens last van. Een Belkin KVM is volgens mij juist een van de betere. Ik gebruik geen goedkope kabels maar Belkin Pro kabels, de kwalitiet met of zonder switch is niet zichtbaar. De support van Belkin is wel slecht imho, ik had ook een keer wat gemaild nooit wat van gehoord :(

[ Voor 19% gewijzigd door Redje op 30-06-2005 11:28 ]

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:28:
heb een eminent switch voor 2 pc's resolutie 1990*1440, 17 philips monitor, in de ene pc een 8mb- en in de andere een 256mb videokaart
grtzz machje
Ik denk niet dat die switch zulke hoge resoluties aan kan. Probeer 1024x768 op 60hz eens.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:28:
grtzz machje
geef even complete informatie:
resolutie pc 1
resolutie pc 2
merk, type en max resolutie kvm switch
wat gebeurd er als je de resolutie van je pc's lager instelt

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
lemming_nl schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:33:
[...]

Ik denk niet dat die switch zulke hoge resoluties aan kan. Probeer 1024x768 op 60hz eens.
Op deze resolutie draait de boel nu 1024x768 maar wel op 85hz. Volgens de handleiding zou deze wel 1990*1440 aan moeten kunnen en dit haal ik met mijn monitor van geen kanten (17inch)
grtzz machje

Verwijderd

Topicstarter
rac-on schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:40:
[...]

geef even complete informatie:
resolutie pc 1
resolutie pc 2
merk, type en max resolutie kvm switch
wat gebeurd er als je de resolutie van je pc's lager instelt
oke hier de specs
pc1 1024*768 *32bit 85hz videokaart asus fx5950 u
pc2 1024*768 *32bit 85hz videokaart sis 5598/6326

heb je meer input nodig?
grtzz machje

Verwijderd

Topicstarter
Je zal altijd zien dat het ergens anders aan ligt. Heb ik m'n kaartlezer uit de pc gehaald omdat deze intern is en ik liever een externe heb. Start ik de boel op en nu lijkt het probleem verholpen te zijn!? Bijde pc's op hoge resolutie laten draaien en heb nergens meer last van, dat een kaartlezer de boel zo erg in de war kan sturen dat wist ik nog niet! meer tweakers met deze ervaring?
grtzz machje
Pagina: 1