Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toshiba e310 heeft strepen op het scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gratis een toshiba e310 pocketpc gekregen omdat de vorige eigenaar hem wou weggooien vanwege strepen in het scherm. De tweaker in me moest dat ding weggraaien voor z'n dood natuurlijk.

Het ding heeft dus enkele strepen horizontaal over het scherm heen lopen. In sommige menu's valt het meer op dan andere. Is er een mogelijkheid dit te verhelpen of weet iemand waar ik een nieuw scherm kan kopen om er in te bouwen?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Post er eens een foto van? Wat voor een strepen, met duidelijke randen? of vage randen?

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.uberwankor.nl/toshiba.jpg
zo dus. Het scherm zelf zal vast kapot zijn maar ik ben toch nieuwsgierig of ik hem kan repareren :P

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
probeer eens met een tooltje om te kijken of het dode pixels zijn. (weet zo even geen linkje maar als je zoekt met google vind je ze wel). Als het geen dode pixels zijn dan is het iets software matigs. Dus even een harde reset doen. Dan moet je een aan de onderkant links van de connector naar de pc een wit schakelaartje omzetten, even wachten en weer terug zetten. (dit is zo bij de e330). LET OP JE BENT AL JE DAT KWIJT!. Dus eerst even een tooltje downloaden ;)

Verwijderd

Topicstarter
hellboy123 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:11:
probeer eens met een tooltje om te kijken of het dode pixels zijn. (weet zo even geen linkje maar als je zoekt met google vind je ze wel). Als het geen dode pixels zijn dan is het iets software matigs. Dus even een harde reset doen. Dan moet je een aan de onderkant links van de connector naar de pc een wit schakelaartje omzetten, even wachten en weer terug zetten. (dit is zo bij de e330). LET OP JE BENT AL JE DAT KWIJT!. Dus eerst even een tooltje downloaden ;)
dat ik alles kwijt ben maakt me geen hol uit. hij is toch nog leeg op een taak die m'n vriendin d'r in heeft gezet na dan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 14:26 ]

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Heb een tooltje wat hellboy123 voorstelde voor je opgezocht. Weet niet of hij bij jou werkt: http://www.pocketpcthough...x.php?action=expand,40701

Verwijderd

Topicstarter
super. zit nog zo'n halfuur hier en dan ben ik thuis. Ga ik het direct testen :P

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
en? ben wel even benieuwd :)

Verwijderd

Topicstarter
het zijn strepen met dode / half-dode pixels.
Heb hem gister ook nog gereset en helemaal uit elkaar gehaald maar zonder succes.

Ach, ik heb er al een nut voor gevonden. Hij werkt erg goed als doorgeefluik via irda naar m'n mobiel. En ik haal wel ff zo'n uitbreidingskaartje zodat ie mooi kan werken als mp3 speler :P
De lijnen zijn niet super storend dus ik ga hem gewoon als agenda gebruiken om te kijken of het een beetje orde in m'n chaotische leven kan brengen. Als dat zo is koop ik een betere :)
Pagina: 1