Binnenkort mag ik mijn spullen gaan pakken en richting Biddinghuizen vertrekken voor Campzone 2005. Leuk en aardig maar ik neem daarvoor mijn laptop mee die ik ook voor m'n werk gebruik. Ik wil het ding dus van top tot teen beveiligen.
Sowieso maak ik voordat ik weg ga twee backups en zet die op verschillende locaties (1 op het werk, 1 thuis... tja m'n leven zit in dat ding
). M'n reisverzekering heb ik uitgebreid zodat ik het ding volledig krijg vergoed. Dan zit ik alleen nog met het volgende: stel dat die laptop wordt gejat op CZ (onwaarschijnlijk, maar toch) hoe kan ik er dan voor zorgen dat het ding nutteloos wordt voor de 'nieuwe eigenaar'?
Er zit sowieso een wachtwoord op mijn WindowsXP account, maar ik vraag me af in hoeverre dat niet te omzeilen is. Bestaat er misschien een programma dat na een X aantal dagen de hardeschijf wist, tenzij je jezelf aanmeld of iets dergelijks?
Zijn er misschien nog andere opties? Ik hoor ze graag
Sowieso maak ik voordat ik weg ga twee backups en zet die op verschillende locaties (1 op het werk, 1 thuis... tja m'n leven zit in dat ding
Er zit sowieso een wachtwoord op mijn WindowsXP account, maar ik vraag me af in hoeverre dat niet te omzeilen is. Bestaat er misschien een programma dat na een X aantal dagen de hardeschijf wist, tenzij je jezelf aanmeld of iets dergelijks?
Zijn er misschien nog andere opties? Ik hoor ze graag