Brander welke?

Pagina: 1
Acties:

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-05 22:44
Welke CD brander is de beste,geld speelt geen rol!

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

search:?

ik zou zeggen een plex 12x10x32A/S

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Yep.
Wel de SCSI variant :9 (Plexwriter 12/10/32S) op een Adaptec 2940 :9 UW SCSI controller (of nog beter: de Adaptec 29160 Ultra-160 SCSI controller:9:P) met daarbij een Plextor UltraPlex 40 Max CDROM speler (dus ook SCSI).

De ideale set! Met vanzelfsprekend burnproof technologie.
:Y)

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-05 22:44
En gewoon IDE!?
Ik heb wel een Raidcontroller op mn Abit BE-6 V2.0

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Verwijderd

als je het geld hebt zou ik Peep volgen , maar m'n Plextor 12/10/32A is perfect en zalig . Alleen kan m'n CD-rom niet volgen bij On-the fly (ze hangen op zelfde IDE-anaal en kheb er geen meer) dus spaar ik nu voor Tekram SCSI-kaart+Ultraplex 40X

Verwijderd

hey gaat bij jullie burnen van CD text goed.... mijn compie vriest als ik dat doe.... ik heb nero easy cd creator en winoncd geprobeerd... :(

Verwijderd

Ik heb nog nooit een CD-tjeuh met CD-text gefikt en kdenk dat dat ook niet gaat gebeuren .

Verwijderd

nahh miscchien is een leuke test want ben nog niemand tegen gekomen hier met t probleem, maatje van mij wel met oude plextor.... maar plextor zegt dat het bij hun wel gaat.... LAME ANTWOORD!!! maarja belgen...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Plextor 12x10x32A

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

-Plex 40X CD-rom SCSI
-Plex 12/10/32 writer SCSI
-Adaptec 29160 SCSI controller

B-) *D B-)

Verwijderd

ik heb de ATAPI versie.... met CD TEXT BURN problemen.... verder erg snel zeer goede en snelle audio rip

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 07:42
Op zaterdag 13 januari 2001 00:00 schreef Flokje het volgende:
-Plex 40X CD-rom SCSI
-Plex 12/10/32 writer SCSI
-Adaptec 29160 SCSI controller
Met 2 Ultra devices heb je niets aan die 160 controller. Zowiezo geen Adaptec :r

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

IDD , Tekram hebben zeer goede&goedkope SCSI kaarten !

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:33
wtf moet je nou met een 2940 voor een brander?

Heb hier zelf een 12x10x32s (imho de brander van dit moment, misschien de Yamaha als zeer goeie 2e, maar die ken ik verder niet) op een Adaptec 2904 (wat is er mis met adaptec?) en dat draait super!! Als geld geen rol speelt ook een fijne Ultraplex erbij en je bent klaar :)

Flickr | Lego collectie

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Op vrijdag 12 januari 2001 22:31 schreef PeepPeep het volgende:
Yep.
Wel de SCSI variant :9 (Plexwriter 12/10/32S) op een Adaptec 2940 :9 UW SCSI controller (of nog beter: de Adaptec 29160 Ultra-160 SCSI controller:9:P) met daarbij een Plextor UltraPlex 40 Max CDROM speler (dus ook SCSI).

De ideale set! Met vanzelfsprekend burnproof technologie.
:Y)
Wat heb je nou weer aan zo'n dikke SCSI kaart wanneer je alleen maar het narrow SCSI gedeelte gebruikt ?!?! Ik heb ook ooit es een Asus P2B-S gehad met onboard Adaptec U2W controller. Aan deze controller hing een Yamaha + Ultraplex + zip drive + 2 Gb UW schijf. Vond ik een beetje overkill, een U2W controller voor die devices, dus heb ik dat bord de deur uit gedaan en een Adaptec 2940 AU (Ultra SCSI gekocht)
Is in mijn ogen goed genoeg, is wel handig dat je van die 2940 van mij kan booten en van een 2904 niet.
Om niet geheel off topic te raken, haal gewoon een Plex 12x IDE burnproof. Heb ik ook gekocht, geen SCSI, want de SCSI is volgens mij het verschil niet waard.
Het voordelen van de SCSI Plex wegen niet op tegen het prijsverschil..
* Met een SCSI Plex heb je lage CPU load, kan je dingen ernaast gaan doen, zoals gamen. Maar ja, is wel irritant dat je dan om de 6 minuten moet kappen met gamen (zo snel fik je namelijk cd's met een 12x..)
* De SCSI heeft een grotere buffer, maar ik heb onder normale omstandigheden de burnproof nog niet nodig gehad (was wel een keer nodig met een erg gare cd die ik on the fly wilde kopieren.)

Naar mijn mening moet je voor de IDE Plex gaan, wil je een fikker in de Plex vorm (die IDE Plex is wel errug lelijk) dan ga je voor de SCSI.. ;)
Pagina: 1