Naja, het standaard probleem dus, direct na het inloggen word ik weer afgemeld.
In dit geval bij een Windows XP systeem met sp2 dat al enkele maanden zonder problemen draait, maar na het draaien van Hitmanpro plotseling problemen geeft.
Uiteraard eerst de FAQ gebruikt: Windows Operating Systems - FAQ
Maarrrrr.... Daar beginnen de problemen...
1. Register via het netwerk
Ik krijg op geen enkele mogelijkheid een remote verbinding met de register van de betreffende computer...
Poging 2 dan: 2. Recovery Console
Gedaan, maar ik word nog steeds direct afgemeld na het aanmelden.
Dan m'n laatste hoop, stap 3: 3. Ntpassword diskette/cd
Allemaal gedaan, maar daar krijg ik dus te zien dat de Userinit key helemaal niet bestaat.
Vandaar dus waarschijnlijk de problemen
.
En já, ik zit in de juiste directory.
Nou ja, geen probleem zou je denken, met behulp van Ntpassword even "nk Userinit" maar daardoor loopt het programma dus vast, oftewel, er gebeurt niks...
Iemand nog andere mogelijkheden om dit op te lossen?
In dit geval bij een Windows XP systeem met sp2 dat al enkele maanden zonder problemen draait, maar na het draaien van Hitmanpro plotseling problemen geeft.
Uiteraard eerst de FAQ gebruikt: Windows Operating Systems - FAQ
Maarrrrr.... Daar beginnen de problemen...
1. Register via het netwerk
Ik krijg op geen enkele mogelijkheid een remote verbinding met de register van de betreffende computer...
Poging 2 dan: 2. Recovery Console
Gedaan, maar ik word nog steeds direct afgemeld na het aanmelden.
Dan m'n laatste hoop, stap 3: 3. Ntpassword diskette/cd
Allemaal gedaan, maar daar krijg ik dus te zien dat de Userinit key helemaal niet bestaat.
Vandaar dus waarschijnlijk de problemen
En já, ik zit in de juiste directory.
Nou ja, geen probleem zou je denken, met behulp van Ntpassword even "nk Userinit" maar daardoor loopt het programma dus vast, oftewel, er gebeurt niks...
Iemand nog andere mogelijkheden om dit op te lossen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 07:57 ]