[iTunes / iPod mini] Over te zetten nummers zelf selecteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:01
Beste mensen,

Vandaag heb ik een iPod Mini 4Gb gekocht, waar ook iTunes bij zit. Geweldig ding! Nu ben ik druk iTunes aan het volstouwen met muziek, en alle ID3-tags aan het bijwerken, maar nu is mij toch nog steeds iets geheel onduidelijk.

Ik kan er voor kiezen de aangesloten iPod 'bij te werken', waarna vervolgens de gehele inhoud van iTunes op de iPod geplempt wordt. Dit wil ik dus niet!! Ik wil zelf aanwijzen welke CD's er op komen! Desnoods per nummer... Hoe werkt dat? Ik heb het zowel in de handleiding als via de search nog niet terug kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Mexxus schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:14:
Beste mensen,

Vandaag heb ik een iPod Mini 4Gb gekocht, waar ook iTunes bij zit. Geweldig ding! Nu ben ik druk iTunes aan het volstouwen met muziek, en alle ID3-tags aan het bijwerken, maar nu is mij toch nog steeds iets geheel onduidelijk.

Ik kan er voor kiezen de aangesloten iPod 'bij te werken', waarna vervolgens de gehele inhoud van iTunes op de iPod geplempt wordt. Dit wil ik dus niet!! Ik wil zelf aanwijzen welke CD's er op komen! Desnoods per nummer... Hoe werkt dat? Ik heb het zowel in de handleiding als via de search nog niet terug kunnen vinden...
Simpel gezegd:

- Playlist maken
- Alleen die playlist laten sync'en met je iPod

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:01
ok, maar blijft dat wel de CD's structuur bestaan?..

Nouja, kwestie van proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

In je bibliotheek je nummers aanvinken...
Heb er in het begin ook mee zitten kl*ten...
Owja, zorg ervoor dat als je bij je iPod-tabblad-achtige kijkt, dat er onderaan bij bijwerken geen vinkies aanstaan...
Deze zorgen er voor dat iTunes je iPod zelf vult met muziek

Vond het in t begin ook raar, heb nu net een week een iPod Shuffle 512 MB en dan is t wel is irritant dat hij m zelf vult met muziek...

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Mexxus schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:18:
ok, maar blijft dat wel de CD's structuur bestaan?..

Nouja, kwestie van proberen...
Wat bedoel je met Cd's structuur? Op je iPod krijg je een menu Muziek met daarin allerlei mogelijkheden om te sorteren op Album, Artiest, Genre etc.

En je moet idd één playlist maken, en die instellen om te laten synchen met je iPod. En niet moeilijk doen met vinkjes zetten, dat is ergens anders voor bedoeld :P (om nummers buiten Party Shuffle en Smart Playlists te houden enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Je kan ook random je Ipod laten vullen iedere keer dat je m eraan hangt.. Voor mijn Shuffle is dat wel leuk. Ik hoor steeds een andere selectie van mijn collectie.

Sign of my Time

Pagina: 1