Aopen 6800le Rev3. help gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:23
Hoi ik weet niet of dit het geschikte deel van het forum is om dit te doen. Weet niet eens of dit eigenlijk wel via het forum mag. Daarom hou ik de vraag een beetje vaag. Ik vroeg me af of iedereen die een Aopen 6800le rev3 van 6 maanden oud heeft. Neem dan aub even contact met me op. Dit kan via het adres dat te vinden is in spam spam spam
Ik heb al een aantal mensen waarvan ik kon herleiden dat ze een rev3 hebben direct gemaild. Op deze manier probeer ik meerdere mensen te bereiken. Hopelijk kunnen de admins even een oogje dichtknijpen. De eigenlijke vraag die ik al wilde stellen staat in het 6800le deel 18 topic. Die kan je daar terug vinden. Omdat de vraag niet helemaal gepast is, post ik m hier niet nog een keer.

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 30-06-2005 17:53 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:24
Waarom zouden we voor jou een oogje moeten dicht knijpen en bij een andere niet?
Regels zijn toch regels? :Y)
Energizer schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:52

Nee is niet onder de gordel, maar ja ik zal het dan maar posten. Weet namelijk niet of dit helemaal is geoorloofd hiero. Anyhow.

Ik heb dus via marktplaats een 6800le gekocht. Ding kwam helemaal netjes aan etc. Niks aan het handje. Toen ging ik booten met de 6800le. Kreeg meteen een dambord en in windows allemaal paarse streepjes. Ik heb m toen nog in een andere pc gezet. Precies hetzelfde. Oftewel die gast heeft me een bogus 6800le opgestuurd. Ik had m onder rembours besteld, dus geld is al pleite. Heb van te voren wel gevraagd om screenshots etc, die heb ik ook gehad. Groningen was voor mij gewoon te ver om te reizen, dus ik kan er niet langs gaan om te checken. Ik heb m gemaild, maar krijg geen antwoord meer. Tevens heb je dan meer kans op ruzie en een mes tussen je ribben, dan je geld terug als je er langs gaat. Vandaar dat ik wilde proberen om gewoon garantie te krijgen bij Aopen. Hij is 6 maanden uit dus dat zou moeten kunnen. Dan heb ik echter wel een bonnetje nodig van een aankoop van een aopen 6800le rev 3. Ik vroeg me dus af of iemand me daarmee kon helpen. Of misschien dat iemand zelfs bij zijn eigen reseller mijn 6800le rev3 wilde indienen voor RMA alsof het zijn eigen was.
Ik hoop niet dat ik met deze post buiten het boekje ga, anders hiervoor alvast mijn excuses.
Ik vind dit niet terecht om van iemand de kassabon te vragen. Het is je eigen schuld dat je zelf een 2ehandse kaart hebt gekocht ookal is dit lullig. Dat ie kapot is kan je niks aan doen uiteraard en daar geef ik je ook geen schuld aan. Je moet nooit een videokaart 2ehandse kopen waar geen kassabon bij zit, want dit is namelijk het enigste om op je garantie te steunen. Nou dat je geen bon hebt dan doe je het op de illigale manier. Ik vind dit echt niet kunnen.

Ik heb zelf ook eens een keertje via marktplaats.nl een Aopen 6800le gekocht. In iedergeval willen kopen. Nadat ik het geld had overgemaakt hoorde ik niks meer van die jongen.
Maar wat blijkt volgens die jongen had hij een auto ongeluk gekregen en dus de kaart kapot is gegaan. Uiteraard heb ik wel gelukkig netjes me geld terug gekregen!

Als je via markplaats.nl koop zorg dat je garantie hebt door middel van de bon.
Desnoods ga de kaart werkend bij de verkoper bekijken zodat je kan zien wat je koopt.

Het is altijd handiger om hem persoonlijk om te halen met de kassa bon.
Dure kaarten zonder kassabon komen er bij mij niet erin.

De goedkopere Midrange kaarten koop ik wel zo. Maar het liefst uiteraard met kassabon voor garantie.

High-end videokaarten zijn altijd overklokt geweest en de kans op beschadiging is groot.

Wat je kan proberen is de koel pasta te vervangen (een film laagje, totdat je de core niet ziet maar niet te dik is) Je kan proberen om de kaart te onder klokken.

[ Voor 98% gewijzigd door Robin4 op 30-06-2005 00:05 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:21

XanderDrake

Build the future!

mmmmm ik moet toegeven dat dit alles nogal dubieus is.
Ik ben het er ook niet mee eens dat je ons er zo bij betrekt. Ik denk niet dat het mag.
2dehands spullen kopen heeft altijd een risico, dat geld voor iedereen. Je kan niet zo maar dit risico ontwijken.

Stel nou dat iemand jou dat bonnetje geeft, en vervolgens gaat deze persoon zijn kaart zomaar kapot.
Dan zit híj met de gebakken peren, terwijl hij wel een legale kaart heeft gekocht!
dat kan toch niet?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:23
Coolmaster schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:48:
Waarom zouden we voor jou een oogje moeten dicht knijpen en bij een andere niet?
Regels zijn toch regels? :Y)

Ik vind dit niet terecht om van iemand de kassabon te vragen. Het is je eigen schuld dat je zelf een 2ehandse kaart hebt gekocht ookal is dit lullig. Dat ie kapot is kan je niks aan doen uiteraard en daar geef ik je ook geen schuld aan. Je moet nooit een videokaart 2ehandse kopen waar geen kassabon bij zit,
Toen ik de kaart kocht van diegene, heb ik duidelijk meerdere malen gevraagd om een kassabon. Ik was dus ook in de veronderstelling dat ik die er een bij zou krijgen.
XanderDrake schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:44:

Stel nou dat iemand jou dat bonnetje geeft, en vervolgens gaat deze persoon zijn kaart zomaar kapot.
Dan zit híj met de gebakken peren, terwijl hij wel een legale kaart heeft gekocht!
dat kan toch niet?
Waarom zou diegene met de gebakken peren zitten. Bonnetjes staan toch niet op naam, tenzij je via een internetshop hebt gekocht. Dus is het best nog mogelijk om zelf op je eigen kaart garantie claimen.

@admin: Gooi hier maar een slotje op of verwijder de handel maar. Ik begrijp dat er veel mensen zijn die dit niet gepast vinden, dan vind ik ook dat het hier weg moet. Sorry voor het ongemak, maar ik wilde graag proberen nog iets van de situatie te maken. Mijn excuses _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Gizzy op 30-06-2005 09:03 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, je overtreedt eerst de regels met een contactverzoek voor illegale zaken, dan geef je aan tot inkeer gekomen te zijn, maar negeer je volstrekt de regels nogmaals door om een slotje te roepen in een topic |:(

Ja, hij gaat dicht, maar lees alsjeblieft de GoT Huisregels GOED door en hou je eraan, want zo gaat het dus echt niet...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.