Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige tijd zitten rondsurfen en zoeken naar het volgende:

Ik zou graag de route die ik met de gps+pda afleg opslaan zodat ik hem later weer kan zien (afstand, tijden enz)

Ik ben in zelf in het bezit van een Acer N50 (windows mobile 2003) met TomTom 5 en ik heb het idee dat ik het ook met TomTom zou moeten kunnen opnemen (al dan niet met een extra programmatje) Maar ik weet niet hoe.

Ik kwam onlangs jogman tegen, een programmatje die je tijdens het joggen alles vast legt, alleen was deze voor de Palm. Weet iemand of er zo'n programmatje of vergelijkbaar voor de Windows PDA's is ?

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:02

Dogooder

dus...

tom tom kan naar mijn mening ook loggen, maar pin me daar niet op vast.

Zelf gebruik ik gps tuner, mooi programma om alles uit je gps te halen.

Verwijderd

ehh.. de route opslaan?
bedoel je dat de route bij je voorkeuren komt te staan zodat je hem later nog eens kan rijden, of wil je echt de laatst gereden route terugzien en hiervan de details kunnen bekijken (afstand, tijden e.d.)

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12
Tomtom 3 kan dit sowieso.. bij 5 heb ik dit nog niet gezien

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:31:
ehh.. de route opslaan?
bedoel je dat de route bij je voorkeuren komt te staan zodat je hem later nog eens kan rijden, of wil je echt de laatst gereden route terugzien en hiervan de details kunnen bekijken (afstand, tijden e.d.)
Ik bedoel eigenlijk dat hij de route die ik zelf heb gereden opslaat op de PDA zodat ik later kan zien hoe ik gereden heb en met welke snelheden e.d.

Verwijderd

Topicstarter
nescafe schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:32:
Tomtom 3 kan dit sowieso.. bij 5 heb ik dit nog niet gezien
Hoe gaat dat in TomTom 3 dan ? misschien kan ik het in 5 opzoeken.

Ik kan wel in 5 een reisplan laden maar ik wil juist een gereden route opslaan. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:31:
[...]

Ik bedoel eigenlijk dat hij de route die ik zelf heb gereden opslaat op de PDA zodat ik later kan zien hoe ik gereden heb en met welke snelheden e.d.
Neem aan dat je 'waypoints' bedoeld die je in een normale handheld GPS-ontvanger kan vinden? Zoek eens naar GPSDash. Die logt je bewegingen met de GPS en kan het later op een kaart projecteren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:55:
[...]

Neem aan dat je 'waypoints' bedoeld die je in een normale handheld GPS-ontvanger kan vinden? Zoek eens naar GPSDash. Die logt je bewegingen met de GPS en kan het later op een kaart projecteren.
Jippie, volgens mij is GPSDash precies wat ik zocht. Ik ga hem in ieder geval testen. Bedankt allemaal, weer een gelukkig mens _/-\o_
Pagina: 1