Toon posts:

eos 350 D

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hier in Leeuwarden wordt hij aangeboden met 2 lenzen voor 899,-.
In de advertentie wordt gesproken over 6 miljoen pixels De 350 is toch een 8Mp camera?

Grtz Ketchup

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-01 13:34
ff searchen en klaar je weet het ;) Canon EOS 350D (Deel 2)

Verwijderd

8mp idd, had je toch wel even zelf kunnen opzoeken :?

welkom op GoT trouwens :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 22:26 ]

Verwijderd

Leuk, met 2 lenzen. Zijn niet de beste lenzen hoor. Als je kwaliteit wilt kun je beter een losse body en een paar echt goede lenzen kopen. Maar dan ben je niet met 899 klaar vrees ik... (denk eerder 1899...)
Maar wel een leuke aanbieding voor de meeste mensen...

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Leuk bangmakend berichtje daar Atmosferic. ;) Helaas vergeten de meesten dat 'kwaliteit' subjectief is, en de meeste mensen die klagen over de kitlens zijn napraters, vergevorderden of professionals. Daar bedoel ik niet meteen jou mee, Atmosferic, maar meestal zie je wel iemand tevoorschijn poppen die de kitlens afbrand. Waar je ook naar zou kunnen kijken is de prijs-kwaliteit verhouding, en dan staat bijv. de kitlens erg hoog in de lijst bij de groothoeklenzen.

Die twee standaard consument lenzen van Canon (ik neem aan de 18-55 + 75-300 of 55-200) zijn altijd nog wel beter dan de andere compacte camera's, en vergelijkbaar met een prosumer lens (de 18-55 schijnt door een paar Pro1 gebruikers zelfs de voorkeur te hebben, als je de leden van dpreview mag geloven). En aangezien veel mensen al tevreden zijn over een Pro1, neem ik aan dat een beginnende DSLR-gebruiker ook tevreden zal zijn met de consumentenlenzen van Canon.

Pas als je veeleisend begint te worden zul je overstappen naar andere lenzen (waarschuwing: een betere vervanger van de 18-55 begint vanaf 410 euro, de vervanger voor het tele begint bij ongeveer 510 euro's). Dus ketchup, Wees niet bang om de bijgeleverde lenzen te kopen als je geen veteraan, vergevorderde of professional bent, kans is nl. erg groot dat het verschil niet te zien zal zijn en dat je er gewoon tevreden over zal zijn.

Maar goed.. het is wachten op een slotje.

[ Voor 12% gewijzigd door guillaumemay op 29-06-2005 23:01 ]

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:22
Waar in leeuwarden is deze aanbieding dan?

XPENG G9 Performance 2024

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.