Ik zit nu al een aantal dagen, te klooien om die vervloekte bluetooth aan de praat te krijgen.
ik heb de Samsung topic's al door genomen, maar daar het ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb mijn Bluetooth dongle geinstalleerd, ik heb pc sync, en pims'filemager er op staan.
Op mijn mobiel kies ik apparaten zoeken, maar zoals altijd kan hij geen verbinding maken
dit is toch echt alles wat je nodig hebt om het werkend te krijgen?
ik hoop echt dat iemand mij kan uitleggen waarom, het niet werkt......
of mist ik nog iets of zo?
ik heb ook al met blueSoleil gewerkt maar daar snap ik al helemaal niks meer van....
kan het trouwnes ook iets te maken hebben met die com poorten hebben?
want ik las dat je een virtuel com port moet hebben, die ik nog nooit heb zien verschijnen...
ik hoop dat iemand mij kan helpen..
Alvast bedankt..
ik heb de Samsung topic's al door genomen, maar daar het ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb mijn Bluetooth dongle geinstalleerd, ik heb pc sync, en pims'filemager er op staan.
Op mijn mobiel kies ik apparaten zoeken, maar zoals altijd kan hij geen verbinding maken
dit is toch echt alles wat je nodig hebt om het werkend te krijgen?
ik hoop echt dat iemand mij kan uitleggen waarom, het niet werkt......
of mist ik nog iets of zo?
ik heb ook al met blueSoleil gewerkt maar daar snap ik al helemaal niks meer van....
kan het trouwnes ook iets te maken hebben met die com poorten hebben?
want ik las dat je een virtuel com port moet hebben, die ik nog nooit heb zien verschijnen...
ik hoop dat iemand mij kan helpen..
Alvast bedankt..