Ik heb laatst een omnistack 6024 gekocht en daarin zat een management module. Dus ik die aansluiten via seriele kabel en met hyperterminal connecten. Maar toen moest ik een wachtwoord invullen. Die wist ik dus niet omdat het een tweede hans switch was. Weet iemand hoe je dat wachtwoord kunt resetten. Op de management module zitten wel jumpers, misschien moet ik die kortsluiten zodat het gerest wordt. Ik heb geen idee. Ik heb op de site van Alcatel gezocht helemaal niks te vinden van die module, zelfs helemaal niks van de 6024. Wel van de 6124 maar helemaal niks van de management module. Zelfs met google en Got search kon ik helemaal niks vinden. Misschien weten jullie hoe ik het kan resetten.
Verwijderd
is het niet het default ?Justifier schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:31:
Ik heb laatst een omnistack 6024 gekocht en daarin zat een management module. Dus ik die aansluiten via seriele kabel en met hyperterminal connecten. Maar toen moest ik een wachtwoord invullen. Die wist ik dus niet omdat het een tweede hans switch was. Weet iemand hoe je dat wachtwoord kunt resetten. Op de management module zitten wel jumpers, misschien moet ik die kortsluiten zodat het gerest wordt. Ik heb geen idee. Ik heb op de site van Alcatel gezocht helemaal niks te vinden van die module, zelfs helemaal niks van de 6024. Wel van de 6124 maar helemaal niks van de management module. Zelfs met google en Got search kon ik helemaal niks vinden. Misschien weten jullie hoe ik het kan resetten.
user : admin
pass: switch
De 6024 is de voorloper van de 6124, verder technisch gelijk. is overgens eigenlijk gewoon een smc tigerswitch.
Kan morgen wel effe in de manual neuzen als je wilt.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 23:41 ]
Als je dat wil doen graag, want ik kan nergens iets erover vinden.
Verwijderd
ok, de manual zegt het volgende :Justifier schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 07:35:
Als je dat wil doen graag, want ik kan nergens iets erover vinden.
forgot or lost the password : Contact alcatel technical support for help.
ff voor je nagezocht :
http://eservice.ind.alcatel.com/contactinformation/
ik zou de jumpers als ik jou was ook even proberen, default zoals hier boven genoemd reeds geprobeerd ?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 08:33 ]
Ik heb de support gecontacted maar die kunnen me ook niet helpen, dan ga ik de jumpers maar proberen. bedankt nog.
Verwijderd
Password recovery procedure on Alcatel Omnistack 6024 switch:
- connect to the device using console port
- log in as tiger with password tiger123
- set a new password for any user you want (including admin)
This solution worked on my OS-6024 switches, but I don't guarantee it will work on yours
- connect to the device using console port
- log in as tiger with password tiger123
- set a new password for any user you want (including admin)
This solution worked on my OS-6024 switches, but I don't guarantee it will work on yours
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()